۰ نفر

درخواست مدیر فنرباغچه برای جذب مهدی طارمی

۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۰
کد خبر: 655087
درخواست مدیر فنرباغچه برای جذب مهدی طارمی

یکی از مدیران فنرباغچه اعلام کرد که علاقه دارد مهدی طارمی را در لباس این تیم ببیند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، چندی پیش بود که بحث علاقه باشگاه فنرباغچه به مهدی طارمی در رسانه ها مطرح شد. روزنامه های ترکیه با آب و تاب به این موضوع واکنش نشان دادند اما رئیس باشگاه پورتو صراحتا اعلام کرد که هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه ترک به آنها ارائه نشده است.

حالا یک بار دیگر بحث پیرامون علاقه این تیم به مهدی طارمی مطرح شده است. مراد آشیک یکی از مدیران فنرباغچه و عضو شورای عالی این باشگاه در گفتگویی به علاقه اش برای جذب طارمی اعتراف کرد.

او در یک کنفرانس خبری گفت: مهدی طارمی ستاره ایرانی کاندیدای جدید من برای تقویت خط حمله فنرباغچه است. او در پورتو قوی بازی می کند و یک مهاجم خوب است و می تواند زوج جالب با ژائو پدرو در خط حمله فنرباغچه باشد.

مهدی طارمی که این روزها به دلیل اظهاراتش درخصوص تیم ملی در کانون توجه قرار گرفته است، فصل بسیار خوبی را در پورتو سپری کرد و مدت هاست که مورد توجه تیم های اروپایی قرار گرفته است.

پیش از این، رسانه های پرتغالی پورتو درخصوص جدایی این بازیکن اعلام کرده بودند که آبی و سفیدها با دریافت ۲۰ میلیون یورو اجازه جدایی به مهاجم ۳۰ ساله تیمشان می دهند.

توییت