۰ نفر

حذف ۳ چهره شاخص از چرخه انتخابات فدراسیون فوتبال

۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۳
کد خبر: 653870
حذف ۳ چهره شاخص از چرخه انتخابات فدراسیون فوتبال

واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی به علت نقص در مدارک، از چرخه انتخابات فدراسیون فوتبال حذف شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ثبت نام برای انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تا روز بیستم تیر ادامه داشت و چهره های شناخته شده ای با حضور در این فدراسیون، به طور رسمی آمادگی خود را برای حضور در انتخابات اعلام کردند.

مهدی تاج، عزیزالله محمدی، میرشاد ماجدی، امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی از چهره‌های سرشناسی بودند که برای رقابت در بخش ریاست فدراسیون مدارک خود را ارائه و اقدام به ثبت نام کردند اما کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال در آخرین جلسه با بررسی مدارک و مطابق اساسنامه و آیین نامه  فقط ثبت نام مهدی تاج، عزیز محمدی و میرشاد ماجدی را مورد تایید قرار داده است.

بر اساس اطلاع، واعظ آشتیانی، اسدی و آخوندی به دلیل نقص مدارک از چرخه انتخابات حذف شده اند.

این افراد تا آخرین ساعت ثبت نام برای ریاست فدراسیون فوتبال (یعنی ساعت  ۱۶ روز ۲۰ تیر) نتوانستند ۵ معرفی نامه الزامی از سوی اعضای مجمع را برای شرکت در انتخابات ارائه کنند و در نتیجه ثبت نام این افراد در انتخابات تکمیل نشده و در نهایت به دلیل نقص مدارک از چرخه انتخابات فدراسیون فوتبال حذف شده‌اند.

اخیرا واعظ آشتیانی یکی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال در نامه ای به وزارت ورزش و جوانان به شیوه ثبت نام و مهلت تکمیل مدارک اعتراض کرده‌ بود.