۰ نفر

نایب رییس ایرانی AFC سلب صلاحیت می شود؟

۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۳:۰۰
کد خبر: 653313
نایب رییس ایرانی AFC سلب صلاحیت می شود؟

صادق رییسی کیا مدیر عامل اسبق باشگاه راه آهن امروز در گفتگویی خواستار شکایت علیه مهدی تاج به خاطر قرارداد با مارک ویلموتس شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر ورزشی، یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت: در این باره گفت مشکلات حقوقی که در قراردادها شکل می گیرد ادله قانع کننده ای برای شکایت از مدیر نیست. به خصوص که پرونده مارک ویلموتس هنوز منجر به رای نهایی نشده است و دادگاه بین المللی ورزش تا کنون چندین بار بنا به درخواست فدراسیون فوتبال ایران صدور رای نهایی را به تاخیر انداخته است و شاید رای این پرونده در نهایت به سود فدراسیون فوتبال ایران صادر شود. بنابراین در این برهه از زمان شکایت علیه مهدی تاج به کمیته اخلاق منجر به سلب صلاحیت رییس ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا نخواهد شد.

اتهام علیه مهدی تاج در حالی رسانه ای شده است که مهدی تاج در این برهه از زمان نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شده است و او قصد ندارد نسبت به این موضوع از خود واکنش نشان دهد.

قرارداد با مارک ویلموتس تصمیم اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال بوده است. البته در آن برهه از زمان اعضای هیات رییسه تصمیم گیری در مورد سرمربی تیم ملی را با امضای مصوبه ای به مهدی تاج موکول کردند. شکایت علیه مهدی تاج به کمیته اخلاق زمانی منجر به صدور رای علیه رییس سابق فدراسیون فوتبال می شود که مدارک مستندی علیه تخلفات مالی مهدی تاج به کمیته اخلاق ارایه شود.