۰ نفر

ماجرای جدایی ستاره سرخ ها؛ وقتی یک استقلالی ۲ بازیکن را از پرسپولیس دور کرد!

۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۵
کد خبر: 650620
ماجرای جدایی ستاره سرخ ها؛ وقتی یک استقلالی ۲ بازیکن را از پرسپولیس دور کرد!

با عدم جذب یک بازیکن استقلالی توسط سرخ پوشان، بازیکن تیم پرسپولیس راهی فولاد اهواز شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، احسان پهلوان بازیکن دو فصل اخیر تیم پرسپولیس در نهایت با جدایی از این باشگاه راهی فولاد خوزستان شد تا فصل جدیدی از دوران فوتبالی خود را این بار در جنوب‌غربی کشور آغاز کند. این بازیکن که از ذوب‌آهن به پرسپولیس آمده بود از جمله بازیکنان مورد علاقه یحیی گل‌محمدی در جمع سرخ‌پوشان بود که موفق شد با این تیم حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کند اما با این همه و به دلیل برخی از مسائل، او در نهایت از پرسپولیس جدا شد.

داستان جدایی پهلوان از پرسپولیس اما عجیب و جالب توجه است. باشگاه پرسپولیس قصد داشت میلاد زکی‌پور بازیکن اسبق استقلال که در گل‌گهر بازی می‌کرد را جذب کند اما از آنجایی که این بازیکن سابقه حضور در استقلال و انجام صحبت‌های زیاد علیه پرسپولیس را داشت این موضوع با واکنش هواداران پرسپولیس روبه‌رو شد و آنها خواستار این شدند که زکی‌پور به پرسپولیس نیاید. با وجود اینکه این بازیکن مدنظر کادر فنی پرسپولیس قرار داشت اما به دلیل همین حاشیه‌ها در نهایت باشگاه پرسپولیس قید جذب زکی‌پور را زد تا اختلاف نظر بین این باشگاه و مدیر برنامه‌های این بازیکن به وجود بیاید.

بعد از منتفی شدن حضور زکی‌پور در پرسپولیس، مدیر برنامه‌های او دچار اختلاف نظرهای زیادی با مسؤولان پرسپولیس شد. این مدیر برنامه که دست بر قضا مدیر برنامه احسان پهلوان و محمد خدابنده‌لو هم بود به همین دلیل وارد چالش زیادی با باشگاه پرسپولیس شد و در نهایت خدابنده‌لو را به گل‌گهر سیرجان برد و قرارداد پهلوان را هم با فولاد امضاء کرد. در واقع عدم جذب میلاد زکی‌پور باعث شد تا هم خدابنده‌لو از پرسپولیس دور شود و هم اینکه احسان پهلوان به فولاد برود. این موضوع باعث شد تا پهلوان در نهایت از پرسپولیس جدا شود و از طرفی خدابنده‌لو هم پیراهن سرخ این تیم را بر تن نکند.