۰ نفر

تحقیقات برای قهرمان سابق اروپا انجام می شود

خودکشی مدیر چلسی پس از اخراج

۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶
کد خبر: 650257
خودکشی مدیر چلسی پس از اخراج

در اتفاقی عجیب، خودکشی یکی از کارمندان چلسی سبب شد تا این باشگاه سرشناس انگلیسی نسبت به این اتفاق تحقیقات لازم را انجام دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛‌ ریچارد بیگنل، مدیر بازاریابی که چندی پیش از باشگاه چلسی اخراج شد، اندکی پس از آن اتفاق درگذشت. گفته می‌شود که از دست دادن شغل او را در ناامیدی فرو برد و باعث شد وی خودکشی کند.

 ییگنل که از سال ۲۰۰۹ در چلسی کار می‌کرد، سپتامبر گذشته یک روز پس از بازگشت به کار پس از یک دوره مرخصی پزشکی اخراج شد. آنطور که گفته می‌شود، مدیریت قبلی باشگاه چلسی در زمان رومن آبراموویچ یک شرکت خارجی را برای انجام بازبینی فرهنگی در بخش بازاریابی آن‌ها در ماه مارس استخدام کرده بود که مشکلاتی در باشگاه ایجاد کرده بودند. دلیل این خودکشی رفتار بد رییس بخش عنوان شد که گویا بقیه کارمندان نیز از او شاکی بودند. باشگاه فوتبال چلسی هم اعلام کرد در پی گزارش خودکشی یکی از کارکنان پیشین بازاریابی، تحقیقات داخلی انجام خواهد داد.

گفتنی است چندی پیش باشگاه چلسی که در سال 2021 قهرمان لیک قهرمان اروپا هم شده بود، به دلیل تحریم رومن آّبراموویچ مالک روس‌اش توسط دولت بریتانیا،‌ مجبور به انتقال مالکیت شد و تاد بولی مالک آمریکایی جدید این باشگاه نیز طی هفته‌های اخیر کل تیم مدیریتی قبلی را از کار برکنار کرده است.