۰ نفر

با اعلام رسمی کمیته اخلاق؛

عزیزی خادم دو سال از حضور در فوتبال محروم شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۵۳
کد خبر: 635813
عزیزی خادم دو سال از حضور در فوتبال محروم شد

در فاصله چند روز تا برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، رییس پیشین فدراسیون رسما محروم شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ درحالی که در فاصله چند روز تا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای انتخاب رئیس جدید، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس معزول این فدراسیون در تلاش بود تا بار دیگر به فدراسیون بازگردد، با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ۲ سال از هرگونه فعالیت‌های مربوط به فوتبال محروم شد. در رأی کمیته اخلاق آمده که شهاب‌الدین عزیزی خادم به مدت ۲ سال از کلیه فعالیت‌های فوتبالی، فوتسالی و فوتبال ساحلی محروم شده و همچنین ۱۰۰ میلیون تومان باید به عنوان جزای نقدی بپردازد. همچنین علی سلیمانی به مدت یکسال از کلیه فعالیت‌های فوتبالی، فوتسالی و فوتبال ساحلی محروم شده و باید مبلغ ۳۰ میلیون تومان جزای نقدی بپردازد. همچنین حسن کامرانی‌فر دبیرکل فعلی فدارسیون فوتبال هم به مبلغ ۴۰ میلیون تومان و وحید فدایی و محمد بابازاده هم ۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

عزیزی خادم درحالی باید این حکم را بپذیرد که از کمیته اخلاق درخواست کرده بود اعلام حکمش تا بعد از برگزاری مجمع فدراسیون به تعویق بیفتد و این یعنی مشروعیت این نهاد را قبول کرده بود اما درخواست عجیبش اجابت نشد.

در رأی کمیته اخلاق همچنین اعلام شده این نفرات در صورت داشتن درخواست تجددنظر بتوانند با رعایت تشریفاتی قانونی مندرج در ماده ۶۳ آیین‌نامه اخلاق طی مدت یک هفته اعتراض خود را به رأی صادره اعلام کنند.