۰ نفر

اتفاقی جالب در سیرجان با حضور جیمی جامپ

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۱۵
کد خبر: 634928
اتفاقی جالب در سیرجان با حضور جیمی جامپ

دیدار حساس دو تیم گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در شرایطی با برتری شاگردان امیر قلعه نویی پایان یافت که در نیمه اول این دیدار، اتفاق جالبی شکل گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، گل گهر سیرجان که این روزها درگیر پرونده مربوط به اعاده دادرسی در خصوص رای مهاجم گابنی خود است، در شرایطی برابر آلومینیوم اراک و شاگردان مهدی رحمتی به برتری دست یافت که در نیمه اول این جدال شرایط سختی را پشت سر گذاشت و اراکی‌ها بارها تا آستانه فروپاشی دروازه محسن فروزان پیش رفتند.

محسن فروزان دروازه‌بان باتجربه گل گهر سیرجان در چهار موقعیت حریف با واکنش‌های خود در نیمه اول مانع از باز شدن دروازه خودش و گل گهر سیرجان شد تا در نهایت این تیم با تغییر تاکتیکی که در 45 دقیقه دوم داشت، شرایط را برای کسب پیروزی مهیا کرده و به سه امتیاز ارزشمندی دست یابد.

اتفاق جالب اما در حاشیه این بازی مربوط به جایی بود که در اواخر نیمه اول یکی از تماشاگران سیرجانی با عبور از ماموران حراست استادیوم، خود را به چمن استادیوم رساند و در اقدامی عجیب محسن فروزان را در آغوش کشید. فروزان تا اینجای فصل عملکرد قابل قبولی در دروازه گل گهر داشته و 11 کلین‌شیت با توجه به نمایش هجومی تیم‌های قلعه‌نویی آمار خوبی است که وی بر جا گذاشته است و به همین واسطه محبوبیت بالایی بین هواداران سیرجانی دارد. در این صحنه هم یکی از هواداران گل گهر برای نشان دادن علاقه خودش به فروزان به وسط زمین آمد و او را در آغوش کشید تا بدین‌شکل از عملکرد گلر تیمش تقدیر کند.

گل گهر سیرجان هفته آینده باید خود را مهیای دربی کرمان و تقابل با مس رفسنجان کند و باید دید جنگ برای رتبه بالای جدول و شانس تصاحب جایگاه چهارم جدول، به سود کدام تیم خاتمه خواهد یافت.