۰ نفر

وضعیت تماشاگران بازی حساس در سیرجان چگونه است؟

۹۰ درصد برای پرسپولیس، ۱۰ درصد برای سپاهان!

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۲۵
کد خبر: 634907
۹۰ درصد برای پرسپولیس، ۱۰ درصد برای سپاهان!

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را در خصوص حضور تماشاگران در بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان ارائه کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، با اعلام محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پیش از بازی رفت این تیم مقابل سپاهان، صورتجلسه‌ای با حضور افشین پیروانی و رضا فتاحی سرپرستان دو تیم امضا شده که بر اساس آن ظرفیت کل ورزشگاه در بازی رفت و برگشت بدون تماشاگر یا با حضور آن‌ها، در اختیار تیم میزبان قرار می‌گیرد. به همین خاطر باشگاه پرسپولیس در بازی برگشت که روز 24 اردیبهشت و در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار می‌شود، از پذیرش هواداران سپاهان خودداری می‌کند.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این خصوص به خبرنگار ورزشی فارس گفت: در مورد این موضوع باید به کمیته انضباطی بروند و در آنجا تصمیم‌گیری شود. موارد و مستنداتی که دارند قابل احترام است اما در این رابطه کمیته انضباطی باید تصمیم بگیرد.

وی افزود: البته من نباید پاسخ مصاحبه را‌‌‌‌‌‌‌‌ بدهم اما بر اساس مستنداتی که دارند می‌توانند در خواست کتبی بدهند. ما به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم و این کمیته نیز به قید فوریت تصمیم‌گیری و اعلام می‌کند. ما نمی‌توانیم در این مورد تصمیم بگیریم.

مهدی در خصوص نظر سازمان لیگ به عنوان مجری مسابقه عنوان کرد: بر اساس قانون و ابلاغی که داشتیم، شرایط برگزاری بازی با حضور تماشاگران به صورت 90 به 10 است. مغایر با آن اگر نکته و یا موضوعی است باید ارائه شود و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال به ما اعلام کنند. کمیته مسابقات مجری اوامر است.