۰ نفر

اتفاق عجیب برای سایپا در لیگ دسته اول!

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۱۹
کد خبر: 633396
اتفاق عجیب برای سایپا در لیگ دسته اول!

در شش بازی اخیر امید روانخواه و تیمش در شرایطی زمین مسابقه را ترک کرده‌اند که در چهار مسابقه یک یار کمتر از حریف داشته‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ یکی از مشکلات امید روانخواه پس از قبول هدایت تیم فوتبال سایپا ساختن تیمی بود که بتوانند تفکرات او را که برخلاف روش معمول در لیگ دسته اول، علاقه به فوتبال مالکانه دارد در زمین مسابقه پیاده کنند. روانخواه برای ساختن تیمی که مدنظر بود، در چند بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل اول مسابقه رو به استفاده از بازیکنان جوان آورد و در نیم فصل هم چند بازیکن به ترکیب تیمش اضافه کرد تا بهتر بتواند به خواسته‌اش برسد.
با این حال در این مسیر شاهد فراز و نشیب‌هایی در نتیجه گیری سایپا بوده‌ایم؛ امید روانخواه که پس از دو سه مسابقه اول نتایج بسیار خوبی با سایپا گرفته بود و این تیم پس از مدت‌ها توانست به رتبه تک رقمی در جدول رده‌بندی برسد، در ادامه با مصدومیت رباط صلیبی بهرام احمدی یکی از خریدهای کلیدی‌اش در نیم فصل مواجه شد و آسیب دیدگی مقطعی چند بازیکن دیگر سبب شد تا به استفاده از بازیکنان جوان و همینطور بازیکنان رده پایه سایپا توجه ویژه‌تری داشته باشد و در مصاف‌های اخیر این تیم حداقل سه چهار بازیکن از آکادمی سایپا در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته‌اند.
این تصمیم البته در کنار مشکلاتی که این روزها باشگاه سایپا با آن مواجه است، تبعاتی برای امید روانخواه به همراه داشته است و او که سعی دارد با ایجاد برتری عددی در حملات و پیاده سازی فوتبال مالکانه بر حریف چیره شود، در چهار مسابقه از شش مسابقه اخیر، تیمش را با کارت‌هایی که گاها درست یا نادرست از جیب داوران خارج شده، تیمش را ده نفره دیده است.
سایپا در مصاف با شهربابک نیما مختاری را به عنوان اخراجی دید و در سه بازی اخیر نیز در اواسط نیمه دوم علی خدایی، فرشاد اسدی و درنهایت محمد مسلمی را به ترتیب مقابل پارس جنوبی جم، شمس آذر قزوین و استقلال ملاثانی از دست داده تا کار سختی برای رسیدن به سه امتیاز مسابقه داشته باشد.
سایپا هفته آینده در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ دسته اول باید در انزلی به مصاف ملوان برود و باید دید این روند سایپا که مسئولانش به عملکرد داوران هم انتقاد دارند ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر.