۰ نفر

علی دایی نیمکت تیم ملی را می خواهد؟

۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵
کد خبر: 626845
علی دایی نیمکت تیم ملی را می خواهد؟

دوری طولانی مدت علی دایی از فوتبال این شایعه را به وجود آمده که او فقط به پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی ایران فکر می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو، علی دایی اسطوره فوتبال ایران حالا دیگر سال هاست از فوتبال فاصله گرفته است. ابتدا شایعه ممنوع‌الفعالیت بودنش به گوش رسید، ولی خودش بعد‌ها این شایعه را تکذیب کرد و گفت که تصمیم گرفته به پیشنهاداتی که به دستش می‌رسد پاسخ منفی دهد.

علی دایی در شرایطی این روز‌ها درگیر بیزینس است که هر از چندگاهی شایعه می‌شود او گزینه سرمربیگری یکی از تیم‌های لیگ برتری است، ولی از آنجا که دایی علاقه‌ای به کار کردن بیرون از تهران ندارد، بسیاری از این پیشنهادات در نطفه خفه می‌شوند.

با این حال به تازگی شایعه دیگری مطرح شده که دایی منتظر روشن شدن وضعیت نیمکت تیم ملی ایران است و برای نشستن روی نیمکت این تیم خودش را آماده می‌کند. این سوژه‌ای است که دنیای اقتصاد هم به طور مختصر به آن اشاره کرده و نوشته است: «دایی در حالی بنا به ادعای خودش دست رد به پیشنهاد‌های لیگی می‌زند که گویا تمایل اصلی‌اش هدایت تیم ملی فوتبال ایران است. او پیش از دراگان اسکوچیچ در آستانه نشستن روی نیمکت تیم ملی بود، اما در آخرین لحظات این اتفاق رخ نداد تا بخت به مربی کروات رو کند.

شهریار حسابی از این بابت ناراحت است و یکی، دو بار در مصاحبه‌هایش به این موضوع اشاره کرده. او در داستان اختلاف طارمی با اسکوچیچ هم تمام‌قد طرف مهاجم بوشهری را گرفت و به‌شدت به مربی کروات یورش برد. حتی بعد از بازی با کره‌جنوبی هم که شایعه شد او جای اسکو را خواهد گرفت، خودش حاضر به تکذیب موضوع نشد. مجموعه این مسائل نشان می‌دهد دایی تنها حاضر است به عنوان سرمربی تیم ملی به کار برگردد، اما مساله اینجاست که بخش بزرگی از افکار عمومی چنین اتفاقی را برنمی‌تابد. آن‌ها عقیده دارند دایی امتحانش را در تیم ملی پس داده و برای این سمت مناسب نیست.»