۰ نفر

واکنش نشریات مادرید به ‌هت تریک بنزما + عکس

۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۳۶
کد خبر: 626041
واکنش نشریات مادرید به ‌هت تریک بنزما + عکس

دو نشریه مادریدی مارکا و آاس به هت‌تریک کریم‌ بنزما برابر چلسی واکنش نشان دادند.

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، غیبت در ال‌کلاسیکو و شکست سنگین 4-0 رئال مادرید مقابل بارسلونا کافی بود تا مشخص شود که کریم بنزما تا چه حد مهره مهم و تاثیر گذاری برای رئال مادرید محسوب می‌شود. بدون‌شک ستاره فرانسوی بهترین بازیکن لوس بلانکوس در این فصل بوده و هرچه جلوتر می‌رویم نمایش‌های خیره کننده‌تری از خود ارائه می‌دهد.

بنزما که در بازی قبلی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن‌ژرمن موفق به هت‌تریک شده بود و بازگشت بزرگ رئال مادرید مقابل پاری‌سن‌ژرمن را رقم زد، شب گذشته نیز یک عملکرد فوق‌العاده دیگر را از خود ارائه داد.

ستاره فرانسوی در دیدار دیشب رئال مادرید مقابل چلسی در استمفوردبریج موفق به ثبت هت‌تریک شد. بنزما به دومین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان بعد از هم‌تیمی سابق خود یعنی کریستیانو رونالدو تبدیل شد که در دو بازی پیاپی حذفی چمپیونزلیگ موفق به هت‌تریک شده است. 

در همین راستا دو نشریه مادریدی مارکا و آاس مطابق انتظار تیتر اصلی امروز خود را به درخشش خیره کننده بنزما در استمفوردبریج اختصاص داده‌اند.

rxjuxsq0

43mzilw5

مارکا؛ بنزمای بزرگ- هت‌تریک بنزما، رئال مادرید را به نیمه نهایی نزدیک کرد. لوس بلانکوس قهرمان را در لندن در هم شکست. چلسی با یک دیوار به نام کورتوا روبه‌رو شد.

 

 

آاس؛ پادشاه اروپا- بنزما در استمفوردبریج هت‌تریک کرد. نقشه‌های آنچلوتی چلسی را از کار انداخت، میلیتائو هم بازی برگشت را از دست داد.