۰ نفر

قطعی؛ تکلیف نیمکت منچستریونایتد معلوم شد

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۳۶
کد خبر: 624963
قطعی؛ تکلیف نیمکت منچستریونایتد معلوم شد

به نظر می‌رسد فصل بعد شاهد حضور اریک تن هاگ روی نیمکت منچستریونایتد خواهیم بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، رالف رانگنیک نتایج درخشانی در دوران حضور خود در اولدترافورد کسب نکرد تا شایعات احتمال حضور او به‌عنوان سرمربی دائم روی نیمکت شیاطین سرخ منتفی شود. علی‌رغم مطرح شدن نام گزینه‌هایی چون مائوریسیو پوچتینو یا زین الدین زیدان، به نظر می‌رسد حضور اریک تن هاگ در یونایتد برای فصل بعد قطعی شده است.

فابریتزیو رومانو امروز در گزارشی مدعی شد اریک تن هاگ علاقه زیادی به حضور روی نیمکت منچستریونایتد داشته و از قبول این پیشنهاد بسیار خوشحال خواهد شد. اریک تن هاگ در دیدار با مدیران در رابطه با مواردی مانند بودجه، خریدهای احتمالی بالقوه و چگونگی حمایت باشگاه از او در بازار سوالاتی داشته و در پایان جلسه حس مثبتی از رفتار طرف مقابل خود داشته است. 

اریک تن هاگ1

همچنین رالف رانگنیک، سرمربی فعلی و مشاور فصول بعد باشگاه منچستریونایتد نیز در جلسه‌ای با هیئت مدیره باشگاه از اریک تن هاگ بسیار تمجید کرده و او را گزینه‌ای بسیار خوب برای حضور روی نیمکت این باشگاه توصیف کرده است. رالف رانگنیک در روند مذاکرات کمک شایانی داشته و نظر او در مورد تن هاگ کاملا مثبت است.

همچنین سرمربی فعلی آژاکس قصد دارد از یکی از اسطوره‌های فوتبال هلند مانند رابین فن پرسی، رود فان نیستلروی یا یاپ استام به‌عنوان دستیار خود استفاده کند. به نظر می‌رسید اریک تن هاگ همین حالا نیز با رابین فن پرسی در مورد بازگشت به اولدترافورد، این بار البته به عنوان یکی از اعضای کادر فنی خود ‌صحبت کرده است. به هر حال توافقات کلی انجام شده و به‌زودی احتمالا اریک تن هاگ به‌صورت رسمی به‌عنوان سرمربی جدید یونایتد برای فصل بعد انتخاب خواهد شد.