۰ نفر

اولین واکنش به خبر جدایی دیبالا از یووه + عکس

۱ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۳۳
کد خبر: 622414
اولین واکنش به خبر جدایی دیبالا از یووه + عکس

برادر پائولو دیبالا به خبر جدایی این ستاره آرژانتینی از یوونتوس واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، ستاره آرژانتینی قرار است در تابستان یوونتوس را ترک کند زیرا به توافقی برای تمدید قرارداد خود با این باشگاه نرسیده است. برادر پائولو دیبالا یعنی گوستاوو که از پایان مذاکرات غافلگیر شده بود، برای ابراز ناباوریT پیامی ساده در اینستاگرام خود منتشر کرد.

مذاکرات بین یوونتوس و ایجنت دیبالا صبح امروز از سر گرفته شد، اما یک جلسه دو ساعته برای دستیابی به توافق کافی نبود. یوونتوس به دیبالا دستمزد کمتری نسبت به حقوقی که در پایان سال 2021 توافق شده بود، پیشنهاد داد؛ زمانی که یوونتوس قبول کرده بود دستمزد سالیانه 11 میلیون یورویی به دیبالا پرداخت کند.

گزارش‌های امروز حاکی از آن است که یوونتوس به دیبالا پیشنهاد قراردادی 6 تا 7 میلیون یورویی در سال داده که برای این بازیکن آرژانتینی کافی نبوده است.  این دیدار همچنین نسبتاً کوتاه بود و حکایت از آن داشت که دو طرف به توافق نرسیده‌اند. این بدان معناست که دیبالا پس از هفت سال حضور در یوونتوس، این تیم را ترک خواهد کرد.

همان‌طور که گفته شد بلافاصله گوستاوو, برادر پائولو دیبالا به این خبر واکنش نشان داد و با قرار دادن کلمه "باورنکردنی"در استوری اینستاگرام خود نشان داد که از این مسئله کاملاً حیرت‌زده است.

ورزش