۰ نفر

شماره یک سرخ‌ها چه کسی است؟

یحیی تصمیمش را برای گلر دربی گرفت

۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱:۱۶
کد خبر: 621427
یحیی تصمیمش را برای گلر دربی گرفت

سرمربی پرسپولیس سنگربانش را برای دیدار برابر استقلال انتخاب کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در حالی که فردا (پنج‌شنبه) نود و هشتمین دربی تهران بین پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد بزرگترین علامت سوال این بازی دروازه‌بان اصلی پرسپولیس است. حامد لک در بازی دو هفته پیش مقابل نفت آبادان اشتباه مرگباری را انجام داد که منجر به شکست پرسپولیس شد. در بازی هفته پیش با نفت مسجدسلیمان اما احمد گوهری دروازه‌بان اصلی پرسپولیس بود که او هم نتوانست دروازه پرسپولیس را مقابل یکی از ضعیف‌ترین خطوط حمله لیگ بسته نگه دارد.

در همین راستا از بازی با نفت مسجدسلیمان تا امروز مسئله انتخاب دروازه‌بان اصلی پرسپولیس به مسئله‌ای مهم تبدیل شده است. حالا شنیده می‌شود که یحیی گل‌محمدی بعد از مشورت با داود فنایی و جمع‌بندی تمرینات این هفته تصمیم گرفته حامد لک را به عنوان دروازه‌بان اصلی پرسپولیس در دربی انتخاب کند.

تجربه بالای لک در دربی‌ها و مطمئن بودن این دروازه‌بان برای این بازی بزرگ دلیل اصلی گل‌محمدی برای انتخاب لک است. از نظر کادرفنی پرسپولیس لک نسبت به گوهری انتخاب بهتری برای دربی است هرچند که در چند بازی گذشته اشتباهاتی داشته است اما در مجموع برای دربی انتخاب اصلی خواهد بود.