۰ نفر

همزمان با بازی استقلال رخ داد؛

دیدار خندان دایی و گلزار + عکس

۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۰۰
کد خبر: 619810
دیدار خندان دایی و گلزار + عکس

چهره های مهم سینما و فوتبال در محفلی عجیب با یکدیگر ملاقات کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در دقایقی که لیگ برتر ایران با هیجان زیاد در شهرهای مختلف دنبال می‌شد، همایشی در سالن ایران ‌مال برگزار شد که در آن محمدرضا گلزار در شغل جدید خود در عرصه تبلیغاتی حوزه موبایل، میزبان دو چهره درخشان فوتبال و فوتسال ایران بود: علی دایی و وحید شمسایی. به جز این دو یوسف تیموری به عنوان بازیگر هم در این جمع دیده می‌شد.

در این نشست که با حضور تعداد قابل توجهی از حاضران برگزار می‌شد، قرار بود که محمدرضا گلزار به همراه میهمانانش فرش قرمز را با هم طی کنند و به روی استیج بروند اما در لحظات آخر گلزار تصمیم گرفت که به تنهایی برود و به شکلی ویژه از علی دایی برای حضور روی سن دعوت کند.

به این ترتیب گلزار با توصیف ویژگی‌های علی دایی به عنوان چهره موفق در کنکور دانشگاهی و فارغ التحصیل از دانشگاه شریف و البته آقای گلی فوتبال جهان برای نزدیک به دو دهه، از حاضران خواست تا میهمانش را حدس بزنند و سپس علی دایی برای حضور رو استیج معرفی شد تا سورپرایزی جالب برای تماشاگران باشد.

دایی که سه چهار سالی است از فوتبال کنار رفته و پس از کناره‌گیری اجباری، حالا هم تمایل چندانی به بازگشت نشان نداده، با چهره خندان با شمسایی و گلزار دیدار کرد و این بار نه در یک محفل فوتبالی بلکه در جایگاه تبلیغاتی حضور یافت.

نکته جالب درباره میهمانان گلزار در این مراسم این بود که هر دو برای چند سال آقای گلی ملی فوتبال جهان بودند که رکورد خود را در نهایت به یک برزیلی در فوتسال و یک فوق ستاره پرتغالی در فوتبال واگذار کردند.

دایی1

 

دایی2