۰ نفر

دومین شکست تلخ پیاپی برابر الشارجه؛

رویای قهرمانی قایدی و احمد نور به باد رفت

۷ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۴۸
کد خبر: 615602
رویای قهرمانی قایدی و احمد نور به باد رفت

با شکست تیم فوتبال شباب الاهلی برابر الشارجه، فاصله این تیم با العینِ صدرنشین به 12 امتیاز رسید تا شانس بسیار کمی برای قهرمانی داشته باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هفدهم لیگ امارات ادنوک لیگ، تیم های الشارجه و شباب الاهلی به مصاف هم رفتند و این بازی به لطف گل دقایق پایانی مدافع برزیلی میزبان، به سود الشارجه به پایان رسید. در دیداری که مهدی علی، سرمربی شباب الاهلی، در تصمیمی عجیب مهدی قایدی را ۸۶ دقیقه روی نیمکت نشاند اما احمد نوراللهی در ترکیب اصلی به میدان رفت.

نخستین موقعیت جدی این بازی در دقیقه ۷ برای الشارجه به دست آمد. پس از آنکه کامارا درون محوطه جریمه صاحب توپ شد، توپ را برای پریرا کاشت که شوت بغل پای این بازیکن پس از برخورد به تیر دروازه، به بدن سنگربان شباب الاهلی برخورد کرد و برگشت داده شد.

شوالیه های سرخ دقیقه ۲۵ می توانستند به گل نخست بازی دست پیدا کنند. جایی که توماس اولسن روی پاس بسیار خوب و چیپ مانند احمد نوراللهی در موقعیتی تک به تک قرار گرفت که شوت او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت و این بازیکن قدر پاس طلایی احمد نور را ندانست.

احمد نوراللهی

دو دقیقه بعد خود نوراللهی در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت او از بالای دروازه و با اختلاف زیاد به بیرون رفت. در دقیقه ۳۴ و پس از خطای ولید عباس به روی کامارا، داور یک خطای پنالتی به سود الشارجه اعلام کرد که قاضی میدان پس از بازبینی صحنه، تصمیم خود را تغییر داد.

در نیمه دوم دو تیم صاحب فرصت های جسته و گریخته ای شدند و سرانجام مهدی قایدی نیز از دقیقه ۸۶ به جای ماجد حسن وارد زمین مسابقه شد. در حالی‌که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، الشارجه در دقیقه ۹۰ صاحب یک ضربه پنالتی شد.

مارکوس ملونی مدافع جوان و برزیلی الشارجه پشت این توپ ایستاد. با اینکه ماجد ناصر، سنگربان شباب الاهلی مسیر توپ را درست تشخیص داده بود، ولی این بازیکن نتوانست توپ را مهار کند و قفل دروازه ها در دقیقه ۹۰+۱ باز شد.

این بازی که در وقت های تلف شده حسابی جنجالی شد، تا دقیقه ۱۰۰ ادامه یافت و در نهایت شباب الاهلی در حضور کامل احمد نوراللهی و ۱۰+۴ دقیقه ای مهدی قایدی برابر الشارجه تن به شکست داد تا عملا رویای قهرمانی برای شوالیه های سرخ از بین برود.

شوالیه های سرخ با این شکست ۳۰ امتیازی باقی ماندند و به رتبه چهارم جدول رده بندی سقوط کردند. در فاصله ۹ هفته تا پایان فصل، این تیم با العین صدرنشین ۱۲ امتیاز اختلاف دارد که جبران آن بعید به نظر می رسد.