۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

مجیدی: بازیکنان سرباز ما فردا نیستند

۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۱۰
کد خبر: 614177
مجیدی: بازیکنان سرباز ما فردا نیستند

سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی با فجرسپاسی درباره مسائل مهمی صحبت کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از ظهر روز سه‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل فجرسپاسی در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ما چند بازی تیم فجر را نگاه کرده‌ایم. این تیم می‌توانست رتبه بهتری داشته باشد. ۱۲ بازی باقی مانده ما از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و فاکتور مهم ما این است که بازیکنان ما با تمرکز در میدان حاضر شوند و سه امتیاز بازی را کسب کنند.

او درباره غایبان احتمالی تیمش در بازی فردا گفت: یک ساعت پیش باشگاه به من اعلام کرد که سیاوش یزدانی و مردامند را فردا در اختیار نداریم و وریا غفوری را هم به خاطر مسائل انضباطی در ترکیب تیم نخواهیم داشت. همچنین محمد دانشگر به علت مصدومیت جزئی ممکن است به میدان نرود و ابوالفضل جلالی به علت سرماخوردگی از غایبان تیم خواهد بود.

مجیدی درباره اخبار مربوطه در خصوص مجوز بازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به علت رسیدن موعد سربازی گفت: این موارد باید از طریق سایت باشگاه پیگیری شود.

مجیدی درباره استفاده از آمانوف در ترکیب تیم هم خاطرنشان کرد:‌ درباره مسائل فنی خیلی توضیح نمی‌دهم اما آمانوف کمک‌های زیادی به تیم خواهد کرد و امیدوارم این بازیکن بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد.