۰ نفر

مایلی‌کهن: در دوره کاری ام خوبان عالم را دیدم!

۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۲۳
کد خبر: 613701
مایلی‌کهن: در دوره کاری ام خوبان عالم را دیدم!

سرمربی اسبق تیم ملی در ادعای جالب از حضور جادوگران در اطراف وی در دوره مربیگری‌اش خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، محمد مایلی کهن درباره عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال اینطور گفت: از ابتدا گفته بودم عزیزی خادم گزینه اصلح فدراسیون فوتبال نیست و اینکه اعضای هیات رییسه به دنبال برکناری وی بودند نشان می‌دهد اتفاقات زیادی در فدراسیون فوتبال افتاده است. من ایشان را نمی‌شناختم و فقط در دیدار منتخب ۹۸ و منتخب سرخ‌آبی‌ها دقایقی با ایشان به صحبت پرداختم اما چیزی که مرا خیلی شگفت‌زده کرد این بود که اعضای هیات رییسه فدراسیون از ارتباط مشکوک رییس فدراسیون سخن می‌گفتند که این مساله نگران‌کننده بود.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص برگزاری جلسه اعضای هیات رییسه برای تصمیم در خصوص عزل رییس فدراسیون گفت: همان طور که گفتم در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید افراد مختلف حضور داشته باشند چه در بعد فوتبالی و چه در بعد اقتصادی همین انتقاد را به هیات رییسه فدراسیون فوتبال دارم در واقع ترکیب آنها هم کامل نیست آنهایی که در آ‌نجا فعالیت می‌کنند باید به فکر منافع فدراسیون و کمک به رشد فوتبال باشند یعنی در واقع بتوانند درآمدزایی خوبی برای فوتبال داشته باشند که متاسفانه الان این چنین نیست.

مایلی کهن درباره شایعاتی که در خصوص ارتباط علیرضا خادم با خوبان عالم شکل گرفته، گفت: در دوران کاری من هم خوبان عالم زیادی وجود داشت اما من مقابل آ‌نها ایستادم چون معتقدم این چنین اتفاقاتی به صلاح فوتبال نیست و اگر قرار بود این چنین مسایلی در فوتبال رشد کند این رشته پرطرفدارترین ورزش در جهان نمی‌شد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حضور درویش در پرسپولیس نیز گفت: درویش را نمی‌شناسم اما ایشان هم کار سختی در پرسپولیس دارد. باید به فکر درآمدزایی در باشگاه باشد تا بتواند مشکلات مالی را حل کند. البته چندی پیش ایشان از من دعوت کرد تا به هیات مدیره پرسپولیس اضافه شوم اما من این مساله را قبول نکردم.