۰ نفر

بیرانوند: التماس کردم که بیایید توافق کنیم

۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۰۶
کد خبر: 608364
بیرانوند: التماس کردم که بیایید توافق کنیم

دروازه‌بان سابق تیم پرسپولیس می‌گوید برای توافق به مدیران باشگاه التماس کرده اما آنها هیچ کاری برایش نکردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، علیرضا بیرانوند در شهریور ماه بود که حکم قطعی ۲.۴ میلیاردی علیه پرسپولیس گرفت تا به این ترتیب اجازه بستن پنجره سرخپوشان را داشته باشد. او در این مدت مذاکراتی را با مسئولان پرسپولیس انجام داد که بی نتیجه بود و سرانجام روز یکشنبه تصمیم به اجرا کردن حکم خود گرفت.

اما یک روز پس این ماجرا، باشگاه پرسپولیس در بیانیه شدیداللحن، بیرانوند را متهم به تخریب پرسپولیس کرد و همچنین گفت که او باید به یاد بیاورد که از کجا به تیم ملی رسید.

حالا گلر سابق سرخپوشان در برنامه فوتبال برتر جوابیه تندی را به این بیانیه و برخورد مدیران باشگاه پرسپولیس داده است.

صحبت‌های بیرانوند را می‌خوانید:

مدیران پرسپولیس خواستند قراردادم را کسر کنند

نمی‌توانند این کار را با من کنند. من سال آخر قرارداد ۵ بازی آخر فصل را ول کردم تا پرسپولیس پول کامل را بگیرد و مطالبات برانکو را بدهد. اما مدیران پرسپولیس نامه زدند و گفتند که قرارداد شش بازی آخر او کسر شود. آن هم در حالی که خودشان گفتند بازی‌های آخر تشریفاتی است.

 گفتم به جای شکایت بیایید توافق کنیم

من با آقای رسول پناه صحبت کردم اگر یادتان باشد و الان سوال دارم: پرسپولیس این همه وقت داشته که برود در کمیته انضباطی و انواع شکایات را از من کند و رقم را از چهار میلیارد به دو میلیارد کاهش دهد. اما من رفتم گفتم بیایید توافق کنیم و من هم در کمیته استیناف شکایت نکنم. آقای مدیرعامل که وقت داشتی شکایت کنی، چرا وقت نداشتی بیایی صحبت کنیم.

من اجازه دادم قرارداد تاجیک‌ها ثبت شود

من رک هستم و از چیزی نمی‌ترسم. آقای صدری را بیاورید؛ من چند بار گفتم که از صندلی ات میترسی. گفتم مشکل فوتبال ایران این است که از فردایت خبر نداری. گفتم چرا مشکل را حل نمی‌کنی تا وضعیت خوب را تحویل نفری بعدی بدهی. من خودم اجازه دادم تا قرارداد تاجیکها را ثبت کنند چون من می‌توانستم همان موقع پنجره را ببندم. من خیلی پیام دادم به آقای عطایی و ده خط به او التماس کردم. آقای درویش الان آمده و نمی‌خواهم فشار روی او بیاورم اما من تماس گرفتم و گفتم بیایید توافق کنیم و دست من نیست و سپردم دست وکیل همه چیز را. بازیکنان در تیم باشگاهی اعتصاب می‌کنند اما ما که تحت پوشش باشگاه نیستیم که اعتراض کنیم و نرویم سر تمرین. دو راه داریم یکی اینکه التماس کنیم و یکی دیگر این که شکایت کنیم.

چطور رویتان شد این بیانیه را بنویسید؟

اصلا این بیانیه تابلو بود. من از باخت پرسپولیس ناراحت شدم اما همه چیز را به وکیلم سپرده‌ام. میخواستم بگویم همه مردم این را واقعا میدانند که بازیکنان را جلوی هوادار بیاندازی تمام شده. کسی که این بیانیه را نوشته، چطور رویش شده که این را بنویسد؟

دنبال این هستند بیرانوند را خراب کنند

خداراشکر آقای صدری حرف‌های من را تایید کرد. من رک هستم و حرفم را می‌زنم و همه الان دنبال این هستند بیرانوند را زمین بزنند و من را از چشم مردم بیاندازند اما من خدا را دارم. من آدمی هستم که هیچوقت دروغ نمی‌گویم و همه حرف‌هایم حقیقت است. هوادار هر حرف رکیکی زده، نوش جانش و اشکالی ندارد.

پنج ماه به مدیران پرسپولیس وقت دادم

این حکم من پنج ماه است که در کمیته استیناف و کمیته تعیین وضعیت خوابیده. چطور بوده که می‌گویند بیرانوند از دیشب به ما وقت نداده، چطور اینکه پنج ماه وقت را نمی‌گویید؟ من پیام دادم و التماس کردم به معاون باشگاه آقای عطایی که بیایید توافق کنیم.

این پول حق زن و بچه من است

علیرضا بیرانوند چهار سال در باشگاه پرسپولیس زندگی کرد و همه فکر می‌کردند که من تیلیاردر هستم. سال اول ۹۰۰ میلیون گرفتم و سال دوم یک میلیارد و صد. این پولی که می‌خواهم برای همان دوره‌ای است که شما ۷۰۰ هزار دلار بابت انتقالم گرفتید. من کامنت اینستاگرامم را نمی‌بندم و انقدر زجر کشیدم که خودم را با دو پیام مردم، ناراحت نکنم. این رقم حق زن و بچه من است.

به مدیران پرسپولیس و استقلال ایمان بدهید

اگر من چهار روز دیگر جواب می‌دادم شاید مردم متوجه نمی‌شدند. مقصر اصلی، مدیران باشگاه هستند و من این را قبلا هم گفتم. پرسپولیس و استقلال خیلی مهم هستند و کسانی که می‌آیند پشت صندلی مدیرعاملی، از فردای خودشان مطمئن نیستند و امیدوارم به آنها ایمان بدهید که این‌ها حضور خواهند داشت.

تریلی تریلی مدرک علیه من جور کردید

این همه وکیل گرفتید و تریلی تریلی مدرک دادید ببرید که یک هزار تومانی به بیرانوند نرسد. شما چقدر وقت داشتید مگر؟ من گفتم از پرسپولیس شکایت نمیکنم و بیایید توافق کنیم. آقای صدری گفت چشم و آقای سلیمانی را بفرست باشگاه اما در عین حال رفتند شکایت کردند