۰ نفر

در جلسه مدیرعامل پرسپولیس با رییس سازمان خصوصی سازی چه گذشت؟

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۳۴
کد خبر: 607400
در جلسه مدیرعامل پرسپولیس با رییس سازمان خصوصی سازی چه گذشت؟

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خواهان توجه ویژه به ارزش مضاعف برند پرسپولیس با توجه به خواستگاه اجتماعی فراگیرتر، افتخارات بیشتر و ارزش و اعتبار بین‌المللی برند «پرسپولیس» شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در نشست پیگیری واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز (شنبه) با حضور حسین قربان‌زاده، معاون وزیر اقتصاد و رییس کل سازمان خصوصی سازی در محل باشگاه برگزار شد، اظهار داشت: تا پیش از این، دیده نشده بود که موضوع با این جدیت پیگیری شود. به طور پیوسته در جلسات حضور داریم و در حال تبادل اطلاعات و اسناد مربوطه هستیم.

وی ادامه داد: از دهه 60 که مدیر تیم بسکتبال پرسپولیس بودم موضوع خصوصی‌سازی مطرح بوده است ولی فکر نمی‌کنم در تمام این سال‌ها به این میزان جلسه تشکیل شده باشد که در این مدت شاهد بوده‌ایم. آقای دکتر سجادی هم مصرانه پیگیر این موضوع هستند و هر گاه نیاز به جلسه‌ای بوده، بدون فوت وقت پذیرفتند که وقفه‌ای در کار پرسپولیس ایجاد نشود. با این همیتی که وجود دارد بسیار امیدواریم این وعده به هواداران که نشدنی تلقی می‌شد، اتفاق بیفتد و تقدیم آن‌ها شود.

خوردبین: امیدوارم این کار نشدنی بالاخره اتفاق بیفتد

محمود خوردبین هم در جریان این نشست عنوان داشت: حدود 40 سال است که درویش را به عنوان مدیری ورزشی و پرسپولیسی می‌شناسم. امروز هم برای گفتن تبریک و خیر مقدم به دوست قدیمی آمدم که به من لطف داشتند. خوشحال هستم که او به عنوان یک دوستدار پرسپولیس مدیرعامل شد و ان‌شاءالله که موفق خواهند بود. با این رویه‌ای که در این جلسه هم می‌بینم امیدوارم بالاخره این کاری که همیشه گفته شده است که نمی‌شود و هر بار در آخرین لحظه منتفی می‌شود بالاخره اتفاق بیفتد تا شاهد مشارکت هواداران در این بخش نیز باشیم.