۰ نفر

علت مشخص نشدن سرنوشت واگذاری تراکتورسازی تبریز از زبان نماینده ورزقان

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۵۵
کد خبر: 607371
علت مشخص نشدن سرنوشت واگذاری تراکتورسازی تبریز از زبان نماینده ورزقان

نماینده مردم ورزقان در مجلس یازدهم معتقد است که شرکت ملی مس ورزقان به اشتباه تصور می‌کند که قبول واگذاری تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برایش صرفه‌ اقتصادی ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، الهویردی دهقانی درباره سرنوشت واگذاری تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به شرکت ملی مس ورزقان گفت: شرکت ملی مس ورزقان فعلا واگذاری را معلق نگه داشته است؛ این در حالی است که ما و وزیر صنعت، معدن و تجارت موافق این واگذاری بودند. در تلاشیم تا دیر یا زود این اتفاق بیفتد.

نماینده مردم ورزقان در مجلس یازدهم در مورد شائبه مشخص نشدن مبلغ درخواستی محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: همه این مسائل، حرف‌های حاشیه‌ای است که ساخته می‌شود. نه بحث مبلغ درخواستی وجود دارد و نه قرار است کسی پولی بدهد. این تیم دچار مشکل است و زنوزی نمی‌تواند تیم را بچرخاند.

دهقانی از نارضایتی مدیران شرکت مس ورزقان برای قبول واگذاری خبر داد و گفت: مدیران شرکت ملی مس نمی‌خواهند زیر بار بروند. ما برای حل مشکلات تیم تراکتورسازی و البته در نظر گرفتن منفعت شرکت ملی به شرکت ملی مس پیشنهاد کردیم. شرکت هم می‌تواند روی این تیم سرمایه‌گذاری کند. اینگونه نیست که این تیم درآمد نداشته باشد. شرکت ملی مس به اشتباه تصور می‌کند که قبول واگذاری تیم تراکتور برایش صرفه اقتصادی ندارد.

نماینده مردم ورزقان با بیان اینکه تراکتورسازی میلیون‌ها هوادار دارد درباره اتمام دوره نقل و انتقالات اظهار کرد: بعضی در حال سیاسی کردن ماجرا هستند؛ این در حالی است که واگذاری تراکتور به شرکت ملی مس خواسته مردم این استان است. متأسفانه تراکتورسازی تبریز یک مدیر باکفایت مالی ندارد تا هزینه – فرصت کند؛ به همین خاطر در فصل نقل و انتقالات خوب ظاهر نشدند. ما به‌دنبال این هستیم که شرکت ملی مس مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرد. بسیاری از تیم‌های بزرگ کشور ما هم این مشکل را دارند. همه تیم‌های بزرگ دنیا، دخلشان از خرجشان بیشتر است. دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد.