۰ نفر

پای رئال مادرید در میان بود؛

دلیل عجیب زیدان برای رد پیشنهاد PSG!

۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶
کد خبر: 606011
دلیل عجیب زیدان برای رد پیشنهاد PSG!

زین الدین زیدان، سرمربی پرافتخار و فرانسوی تمایلی به هدایت پاری‌سن‌ژرمن مقابل رئال مادرید نداشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، شرایط در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای مائوریسیو پوچتینو چندان مساعد نیست و حذف زودهنگام و غیرمنتظره از جام حذفی انتقادات نسبت به عملکرد این سرمربی آرژانتینی را افزایش داده است. از ابتدای فصل اخباری در مورد احتمال جدایی پوچتینو از پاری‌سن‌ژرمن و حضور او روی نیمکت منچستریونایتد مطرح شده و اگر این اتفاق در پایان فصل رخ بدهد، بی‌تردید زین الدین زیدان جدی‌ترین گزینه باشگاه متمولِ فرانسوی خواهد بود.

اما نشریه تله‌فوت در گزارشی مدعی شد مذاکراتی بین باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و زیدان در اواسط فصل صورت گرفته که به محض برگزاری قرعه‌کشی لیگ قهرمانان متوقف شده است. بر اساس قرعه، دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید باید در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف یکدیگر بروند و زیدان علاقه‌ای به مربیگری در مقابل تیم سابق خود و قبول هدایت پاریس در این مقطع از فصل نداشته است. در واقع این نشریه در گزارش خود فاش کرد اگر چنین قرعه‌ای در کار نبود، شاید زیدان همین حالا روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن حضور داشت

زیدان1

اگر پاری‌سن‌ژرمن در این دیدار مغلوب شده و نتواند به مراحل پایانی لیگ قهرمانان راه یابد، جدایی پوچتینو از این تیم در پایان فصل قطعی است و در این شرایط زین الدین زیدان از شانس بالایی برای هدایت این تیم برخوردار خواهد بود. نتایج فوق العاده در لیگ قهرمانان و هم‌چنین توانایی مدیریت رختکن و کنترل عملکرد بازیکنان بزرگ، زیزو را تبدیل به گزینه محبوب این باشگاه کرده است.

در واقع سرنوشت نیمکت پاری‌سن‌ژرمن برای فصل بعد در هفته‌های آتی روشن خواهد شد. در صورت ناکامی پوچتینو، احتمال حضور زیدان در این باشگاه بالا بوده و این سرمربی آرژانتینی نیز ممکن است راهی اولدترافورد شود.