۰ نفر

پیشنهاد استعفا به مدیرعامل باشگاه نفت آبادان

۴ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۵۶
کد خبر: 603219
پیشنهاد استعفا به مدیرعامل باشگاه نفت آبادان

کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که چرا آقای کی شمس مدیرعامل باشگاه نفت استعفا نمی دهد، گفت: او وقتی می داند با بودنش اتفاقی در باشگاه نفت رقم نمی خورد، بهتر است که نباشد و این که چرا اتفاقی نمی افتد و این آقایان همچنان هستند، جای سوال است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علی بختیاری زاده اظهار کرد: هواداران و پیشکسوتان تیم صنعت نفت آبادان باید به صورت ویژه بابت نتایح و عملکرد تیم از بازیکنان و کادرفنی تشکر کنند. تیم ابتدی فصل نوسان داشت اما تیم روز به روز بهتر شد و نفت حتی با تمام مشکلاتی که داشت و همچنان با آن دست و پنجه نرم می کند، در دو سه بازی بیرون از خانه به برد رسید که هر تیمی نمی تواند در خانه حریف به برد برسد.

وی بیان کرد:  من به شخصه انتظار نداشتم که نفت با این مشکلات در نتیجه گیری به این صورت باشد اما امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند و نمی دانم چرا آقای کی شمس مدیرعامل باشگاه نفت استعفا نمی دهد و شاید این استعفا باعث حرکتی برای کمک بهبود وضعیت تیم شود. او وقتی می داند با بودنش اتفاقی در باشگاه نفت رقم نمی خورد، بهتر است که نباشد و این که چرا اتفاقی نمی افتد و این آقایان همچنان هستند، جای سوال است.

کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اتفاقی که برای نفت در جام حذفی رخ داد و این تیم به دلیل عدم پرداختی به بازیکنانش مجبور شد با تیم امید خود به خرم آباد برود، حتی در کشورهایی که فوتبال آنچنانی هم ندارند، رخ نمی دهد.

متاسفانه در حالی که نفت با بازی های خود نشان داده بود که می تواند در شور و نشاط بیشتری برای من مردم آبادان رقم بزند و خودی در جام حذفی نشان دهد، باشگاه به جای پیدا کردن راهکار با تیم امید برابر خیبر شرکت کرد و این یک توهین به بازیکنان نفت بود که من به عنوان یک هوادار از بازیکنان و کادرفنی نفت بابت این حرکت زشت عذرخواهی می کنم که من این را به حساب سوءمدیریت و حضور مدیران غیرفوتبالی در باشگاه ها می دانم.

وی با اشاره به عملکرد منصوریان نیز عنوان کرد: منصوریان یک مربی مَشتی است و باتوجه به خلق  خوی جنوبی ها خیلی خوب وضغیت نفت و هوادارانش را ذدرک کرد و شرایط را بسیار خوب مدیریت کرد. امسال علیرضا منصوریانی را دیدیم که با منصوریان سال های قبل متفاوت است. او واقعا عشق را در مردم آبادان دید و متوجه شد که مردم آبادان چقدر این تیم را دوست دارند. منصوریان برای نفت بزرگی و پدری کرده است و بهبود شرایط کمک کرده است. خوشبختانه اتحادی که در تیم نفت وجود دارد، رمز موفقیت نفت بوده است.

بختیاری افزود: باتوجه به مشکلاتی که نفت دارد باید بگوییم نفت آبادان قهرمان نیم فصل اول بود نه استقلال تهران زیرا هیچ کدام از تیم تیم ها امکان نداشت با این همه مشکلات بتواند چنین نتایجی کسب کند. باید از منصوریان که در روزهای سخت تیم را جمع کرد، تشکر کنیم. امیدوارم مشکلات کمتر شود و در روزهای پایانی نفت را در جایگاه خوبی ببینیم. به نظرم جایگاه این فصل نفت واقعی است. سال گذشته نفت تا صدر جدول هم رفت ولی واقعا جایگاه فوتبالی اش آن رده نبود اما اکنون کلاس فوتبال نفت متفاوت شده است. تا این جای کار نمره منصوریان و بازیکنان نفت، ۲۰ بوده است.

وی عنوان کرد: اگر مسئولان کمک نکنند مطمئنا مشکلات نفت آبادان بیشتر می شود زیرا در نیم فصل دوم تمام تیم ها تقویت خواهند شد و نفت هم نیاز به بازیکن دارد. تزریق ۱۰ یا ۲۰ درصد هم شاید تنها مُسکن باشد و آقای کی شمس یا باید شریع تر مشکلات را حل کند یا استعفا بدهد و جای خود را به دیگری بدهد. او اگر می خواهد نزد هواداران محبوب بماند و اسمش به نیکی یاد شود باید مشکلات را حل کند.