۰ نفر

پیروزی پرگل رم در خانه آتالانتا با درخشش انگلیسی‌ها

۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۸
کد خبر: 591117
پیروزی پرگل رم در خانه آتالانتا با درخشش انگلیسی‌ها

دیدارهای هفته هجدهم سری A ایتالیا با شکست خانگی آتالانتا مقابل رم و پایان پیروز‌ی‌های متوالی شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی پیگیری شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، در دومین روز از هفته هجدهم سری A ایتالیا، امروز (شنبه) از ساعت 17:30 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال آتالانتا و رم در ورزشگاه اتلتی آتزوری شهر برگامو به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 4 بر یک تیم رم میهمان به پایان رسید.

رمی‌ها در این بازی خیلی زود به گل رسیدند و در همان دقیقه نخست به وسیله مهاجم انگلیسی‌شان تامی آبراهام دروازه میزبان را باز کردند. نیوکولو زانیولو هافبک ایتالیایی رمی‌ها در دقیقه 27 اختلاف را به دو گل افزایش داد. در نخستین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست برایان کریستانته یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. این تیم در اوایل نیمه دوم هم توسط دووان زاپاتا یک گل دیگر زد که کمک داور ویدئویی آن را مردود اعلام کرد.

در ادامه باز هم این تیم رم بود که به گل رسید و این بار کریس اسمالینگ پیش تاخته رمی‌ها در دقیقه 72 گل سوم را برای جالوروسی به ثمر رساند. 10 دقیقه بعد هموطن او و زننده گل اول مسابقه، تامی آبراهام دومین گل خود چهارمین گل تیم آقای خاص را به ثمر رساند تا درخشش انگلیسی‌ها در این میدان بیشتر به چشم آید.

به این ترتیب نوار بردهای متوالی آتالانتای تحت هدایت جان‌پیرو گاسپرینی که شامل 6 پیروزی می‌شد و نیز روند شکست ناپذیری این تیم از زمان باخت خانگی به میلان در ابتدای ماه اکتبر (شامل 10 بازی) به پایان  رسید. رم اما دومین برد متوالی خود را پس از پیروزی خانگی هفته‌اش گذشته‌اش برابر اسپتزیا کسب کرد.

آتالانتا در صورت کسب پیروزی در این دیدار می‌توانست 40 امتیازی شود و به رده دوم جدول صعود کند اما اکنون با 37 امتیاز در رده سوم باقی ماند و حتی ممکن است این جایگاه را هم از دست بدهد اگر ناپولی رده چهارمی این هفته پیروز شود. رمی‌ها هم با کسب دهمین پیروزی‌شان 28 امتیازی شدند و به رده پنجم جدول صعود کردند.

اتفاق دیگری که در این بازی رم داد، پیوستن آتالانتا به جمع 4 تیمی بود پیش از آن توانسته بودند در یک سال تقویمی 100 گل در سری A برسانند. یوونتوس، تورینو، میلان و اینتر چهار تیم قبلی بودند که در یک سال شمار گل‌هایش در سری A را سه رقمی کرد.

در ادامه بازی‌های امشب سری A، از ساعت 20:30 به وقت تهران یوونتوس میهمان بولونیا خواهد بود. همچنین از ساعت 23:15 کالیاری پذیرای اودینزه خواهد بود.