۰ نفر

اقدام عجیب وزیر ورزش بحرین پیش از دیدار برابر ایران

۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۳۸
کد خبر: 535021
اقدام عجیب وزیر ورزش بحرین پیش از دیدار برابر ایران

وزیر ورزش و جوانان بحرین قبل از دیدار برابر ایران برای روحیه دادن به بازیکنان دست به اقدام خاصی زد که البته این اقدام او هم جواب نداد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  در یکی از حساس ترین بازی های انتخابی جام جهانی تیم ملی فوتبال بحرین و ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی قاطع ایران به پایان رسید.روابط سیاسی دو کشور و اتفاقات دیدارهای قبلی دو تیم باعث شد این بازی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

به گزارش العالم، شیخ  ناصر بن حمد آل خلیفه وزیر ورزش و جوانان بحرین قبل از بازی لباس ورزشی به تن کرد و به میان ملی پوشان رفت. او این سخنان را برای روحیه و تحریک بیشتر بازیکنان بر زبان آورد: "سربازان ما به خاطر دفاع از مردم یمن در این کشور جنگیدند و جان خود را فدا کردند. من این پرچم ها را از شانه های آنها که بلافاصله از جنگ برگشتند برداشتم و آنها را به شما بازیکنان هم که سربازان وطن هستید می دهم. من همواره این پرچم ها را به اشخاصی می هم که به دنبال افتخار برای کشور هستند و چه در داخل و چه در خارج در حال جنگ هستند. من امروز این پرچم را به شما می دهم. آنها را از ۲۶ قهرمانی که بلافاصله از جنگ در یمن برگشتند گرفتم و به شما می دهم."

در ادامه سخنان سیاسی وزیر ورزش و جوانان بحرین به بازیکنان، قبل از رویارویی با ایران آمده است: این پرچم ها را در اتاق هایتان نگه دارید و هر روز به آنها نگاه کنید. به خود بگوید که این فرد بدون هیچگونه چشمداشت و تنها برای دفاع از دین و عربیت راهی یمن شد.

رییس شورای عالی جوانان و ورزش بحرین بعد از بازی هم گفت: در فوتبال برنده و بازنده وجود داد. درست است که ما شکست خوردیم اما آن چه که اخیرا در تیم ملی دیدیم یک انسجام و حماسه ملی بود و نشان می دهد که همه ما برنده هستیم. ما برای این پرچم به انسجام ملی دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: ما به هنگام پیروزی خوشحال می‌شویم و به هنگام شکست هم در کنار تیم ملی خود خواهیم بود. باید تاکید کنیم که روحیه ما بالاست و به طرف کسب بهترین‌ها در حرکت هستیم. باید تلاش کادر فنی و بازیکنان را با وجود این شکست ستود.