۰ نفر

اسکوچیچ: با بهترین عملکرد به ایران باز خواهیم گشت

۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۲:۰۴
کد خبر: 532618
اسکوچیچ: با بهترین عملکرد به ایران باز خواهیم گشت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با بهترین نمایش در بحرین به ایران بازخواهیم گشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، دراگان اسکوچیچ در مورد شرایط تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه بازیکن مصدومی در اختیار نداریم و خودمان را برای بازی‌های پیش رو آماده می‌کنیم.

وی در مورد اردوی کیش افزود: دست اندرکاران زمین تلاش زیادی کردند و بابت زحمات آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه ممکن است بازیکنی از فهرست خارج شود تصریح کرد: خیر. بازی‌ها فشرده است و چون اوضاع غیر قابل پیش بینی است و ممکن است اتفاقی مانند مصدومیت پیش بیاید، چند بازیکن بیشتر در اختیار داریم.

وی تاکید کرد: چند بازیکن دیگر را هم هماهنگ کردیم تا در صورت مشکل به اردوی تیم ملی در بحرین اضافه شوند. 

وی در مورد اینکه محمدرضا اخباری یک روز برای همراهی تیم تراکتور اردوی تیم ملی را ترک کرد،اضافه کرد: نه دیروز و نه امروز فیفا دی نبود. این موضوع نباید بزرگ جلوه داده شود.

اسکوچیچ در مورد انتقادات از فدراسیون مبنی بر عدم برگزاری بازی دوستانه برای تیم ملی خاطرنشان کرد: بر خلاف سایر تیم‌ها ۴ بازی داریم و منطقی نبود که بازی اضافه در نظر بگیریم و فشار را روی خودمان بیشتر کنیم. این موضوع مشکل فدراسیون نبود.

وی گفت: ما هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم. مشکلاتی وجود داشت اما الان فقط برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنیم.تیم خیلی خوبی داریم و قول بازی خوب را به هواداران می‌دهم. همه شما از خانه ما را حمایت خواهید کرد و به شما قول می‌دهم که با بهترین عملکرد به ایران بازخواهیم گشت.​