۰ نفر

تکمیل واکسیناسیون کادر فنی تیم ملی فوتبال

۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۰
کد خبر: 532460
تکمیل واکسیناسیون کادر فنی تیم ملی فوتبال

کادر فنی تیم ملی فوتبال قبل از اعزام به بحرین صبح امروز دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل‌ از صداوسیما، محمودرضا رضایی مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ازتکمیل واکسیناسیون کادر فنی‌تیم‌ملی فوتبال خبر داد . دُز دوم واکسن کرونا صبح امروز دوشنبه به اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال تزریق شد و قرار است دُز دوم واکسن کرونا به ملی پوشان نیز بعد از پایان بازی‌های ما در مرحله مقدماتی جام جهانی که در بحرین برگزار می‌شود، تزریق شود.

وی افزود: کاروان تیم ملی فوتبال ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه عازم منامه خواهد شد و هنوز زمان اول تمرین ملی پوشان فوتبال مشخص نیست و به محض ورود به بحرین کادر فنی زمان اولین تمرین در منامه را اعلام خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر با ۶ امتیاز در گروه سوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در منطقه غرب آسیا در جایگاه سوم قرار دارد در اولین بازی خود یعنی ۱۳ خرداد باید با تیم فوتبال هنگ کنگ بازی کند.

شاگردان اسکوچیچ در بازی دوم خود در تاریخ ۱۷ خرداد مقابل بحرین، ۲۱ خرداد و در بازی سوم مقابل کامبوج و در آخرین بازی خود در تاریخ ۲۵ خرداد مقابل عراق بازی خواهند کرد و برای صعود از گروه شان به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ باید هر چهار بازی را برنده شوند تا به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنند.