۰ نفر

۹بازیکن محبوب اسکوچیچ در تیم ملی

۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۳۰
کد خبر: 531605
۹بازیکن محبوب اسکوچیچ در تیم ملی

۹بازیکن تیم ملی ایران در هر چهار لیست دراگان اسکوچیچ حضور داشته‌اند و پای ثابت اردوها بوده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، اردوی تیم ملی فوتبال ایران در حالی در آستانه آغاز شدن است که برای این اردو، دراگان اسکوچیچ ۲۶ بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد.

این لیست تیم ملی هم تغییرات زیادی را در دل خود داشت ولی ۹ بازیکن همانند سه اردوی قبلی در این اردو هم حاضر هستند تا مشخص شود اسکوچیچ حساب ویژه‌ای روی آنها باز کرده است. بازیکنانی که می‌توانست تعدادشان بیشتر باشد اما محدودیت‌های کرونایی و مصدومیت مانع از اضافه شدن سه چهار نفر دیگر به این لیست شد.

تا به اینجا شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، وحید امیری، احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، مهدی قایدی و مجید حسینی در همه لیست‌های سرمربی کروات تیم ملی یک جا را داشته‌اند.

باید به این نکته هم اشاره داشت که حامد لک، رشید مظاهری، عارف آقاسی، مهدی تیکدری، ابوالفضل جلالی، امید ابراهیمی، علی کریمی، امید نورافکن، سیامک نعمتی، اللهیار صیادمنش و سجاد شهباززاده نفراتی هستند که در لیست قبلی و برای بازی با سوریه در اردو بودند ولی حالا خبری از آنها نیست.

تیم ملی فوتبال کشورمان طی روزهای ۱۳ تا ۲۵ خرداد باید در چهار دیدار باقیمانده خود در دور رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین به مصاف تیم‌های هنگ‌کنگ، بحرین، کامبوج و عراق برود.

فعلا شاگردان دراگان اسکوچیچ با ۶ امتیاز و از یک بازی کمتر در رده سوم گروه سوم جای گرفته است.