۰ نفر

صنعت نفت آبادان صفر - استقلال یک

۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰:۳۷
کد خبر: 530588
صنعت نفت آبادان صفر - استقلال یک

مصاف صنعت نفت آبادان و استقلال در رقابت‌های لیگ برتر با یک بر صفر آبی‌ها به پایان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در جریان بازی معوقه هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر آبی‌ها به پایان رسید.

با این نتیجه استقلال با ۳۷ امتیاز در رده‌ی سوم رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت و صنعت نفت آبادان با ۲۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت.

نیمه اول

استقلال در این بازی سعی داشت کار را هجومی آغاز کند و با خلق چند موقعیت نصفه و نیمه، تلاش کرد دروازه شاگردان سیروش پورموسوی را تهدید کند.

در ادامه بازی بیش‌تر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم موفق نشدند موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند.

آبی‌ها با گذشت ۳۰ دقیقه از نیمه اول، نتوانستند کاری از پیش ببرند و فرصت خاصی خلق نشد که شاگردان مجیدی بتوانند در این بازی به گل برسند.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، استقلال بازهم در تکاپوی خلق موقعیت بود اما در ادامه صنعت نفت توانست توپ و میدان بیش‌تری در اختیار داشته باشد اما این تیم هم نتوانست موقعیت خطرناکی خلق کند و همچنین واکنش‌های دروازه‌بان استقلال در تک موقعیت‌های صنعت نفت بی‌تاثیر نبود.

در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل ثمری نداشت تا این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم

در شروع نیمه دوم، استقلال توپ میدان را در اختیار داشت و سعی کرد با هجوم به نیمه زمین تیم صنعت نفت، گل اول بازی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۵۲ این بازی، مهدی قایدی با هجوم به محوطه جریمه صنعت نفت، فرصت تک به تک با دروازه‌بان داشت که توسط حسین بغلانی سرنگون شد و داور به این بازیکن کارت قرمز داد. تصمیم داور در حالی گرفته شد که استقلال در ادامه این خطا، بازهم موقعیت تک به تک داشت که در نهایت بازی متوقف شد.

در ادامه آبی‌پوشان با ۱۰ نفره شدن تیم  صنعت نفت، فشار بیشتری روی حریف آوردند و سعی کردند فرصت‌های بیشتری روی دروازه شاگردان سیروس پور موسوی خلق کنند.

فرشید اسماعیلی در دقیقه ۶۱ بازی، پشت محوطه جریمه، شوتی روانه دروازه حریف کرد که با واکنش گروسیان همراه شد.

فرشید اسماعیلی در دقیقه ۷۲ بازی، شوتی روانه دروازه حریف کرد که با واکنش دروازه‌بان حریف همراه شد و مهدی قایدی توپ برگشتی را روانه دروازه صنعت نفت کرد که داور بازی اعلام آفساید کرد.

شاگردان فرهاد مجیدی در دقایق پایانی نیمه دوم بازهم سعی زیادی کردند تا بر صنعت نفت ۱۰ نفره برتری پیدا کنند تا این که در دقیقه ۹۵ روی اشتباه مدافع صنعت، آرمان رمضانی گل پیروزی‌بخش استقلالی‌ها را به ثمر رساند.

ترکیب صنعت نفت آبادان:  فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه (دقیقه ۱۰- حسین بغلانی)، امید خالدی، مهدی حنفی (دقیقه ۷۱- محمدحسین زواری) ، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری (دقیقه ۵۶- امید حامدی فر)، امیرحسین فرهادی (دقیقه ۷۱- فاخر تهامی)، طالب ریکانی ، رضا خالقی‌فر

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد نادری (دقیقه ۷۴- هروویه میلیچ)، سیاوش یزدانی (دقیقه ۷۴- داریوش شجاعیان)، مسعود ریگی، محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (دقیقه ۸۲- آرمان رمضانی)