۰ نفر

ساختمان پرسپولیس در انتظار ورود کنعانی و نوراللهی

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴
کد خبر: 528229
ساختمان پرسپولیس در انتظار ورود کنعانی و نوراللهی

باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر حضور دو بازیکن این تیم برای تمدید قرارداد است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ در آخرین روزهای پاییز ۱۳۹۹ بود که باشگاه پرسپولیس روند تمدید قراردادهای خود را آغاز کرد و توانست با سیامک نعمتی و مهدی عبدی قراردادی جدید به امضا برساند. آنها به ادعای ابراهیم شکوری، دعوتنامه‌ای برای تمام بازیکنان ارسال کردند اما بعداً اعلام شد که به دلیل تمرکز روی مسابقات، مذاکره در ماه‌های آینده انجام خواهد شد.

دوباره در زمستان تب تمدید قرارداد به خصوص با احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان بالا گرفت و ۱۸ اسفند او برای مذاکره راهی باشگاه پرسپولیس شد اما در نهایت طرفین به توافق نرسیدند.

این در حالی است که حالا از رسانه‌های داخلی تا روزنامه‌های قطری، همگی خبر از پیشنهاد برای این دو بازیکن داده‌اند و حتی برخی جدایی کنعانی را محتمل و قابل انتظار قلمداد کرده‌اند.

با این وجود اما ابراهیم شکوری می‌گوید آن‌ها همچنان منتظر قبول دعوت برای تمدید قرارداد هستند: قرارداد تعدادی از بازیکنان ما در پایان فصل تمام می‌شود. بازیکنان پرسپولیس در بالاترین سطح و در آسیا بهترین کیفیت را داشته‌اند و اینکه پیشنهاد داشته باشند عجیب نیست.

طبیعی است با توجه به هزینه‌هایی که تیم‌های عربی و قطری انجام می‌دهند پیشنهادهای بسیار خوب و قابل توجهی به بازیکنان ما بدهند. باشگاه پرسپولیس از 2-3 ماه قبل تمدید قراردادها را شروع کرده و با سیامک نعمتی و مهدی عبدی تمدید کردیم. برای بقیه بازیکنان دعوتنامه کتبی و شفاهی فرستاده‌ایم ولی فشردگی مسابقات باعث شده بازیکنان فعلا تمرکزشان را روی بازی‌ها بگذارند. باشگاه متعلق به این بازیکنان است و فکر می‌کنم اکثریت‌شان در تیم بمانند. سعی می‌کنیم با بازیکنان با رقمی در شأن‌شان قرارداد ببندیم.

باشگاه پرسپولیس فصل گذشته ۱۰ بازیکن خود را از دست داد و حالا باید دید مدیران این باشگاه در تابستان چه خواهند کرد.