۰ نفر

گل‌محمدی: انتظار بازی سخت برابر گوا را داشتم

۳۱ فروردین ۱۴۰۰، ۲۳:۵۰
کد خبر: 522146
گل‌محمدی: انتظار بازی سخت برابر گوا را داشتم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از قبل پیش بینی می‌کرد دیدار سختی برابر تیم گوا هند داشته باشند گفت: پرسپولیس در یکی از سخت‌ترین گروه‌های مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان قرار دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل گوا هند در هفته سوم گروه E لیگ قهرمانان آسیا گفت: انتظار درستی نبود برد راحت و پرگلی داشته باشیم. همانطور که دیدید تیم گوا تیمی با برنامه، تاکتیکی و با دوندگی بسیار بالا در زمین مسابقه ظاهر شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من خودم انتظار این سختی ها را در بازی امشب داشتم. بعد از اینکه گل را خوردیم توانستیم به بازی برگردیم و نتیجه را جبران کنیم. این به خاطر کیفیت خوب بازیکنان ما است که با انرژی بیشتر به بازی برگشتند که عکس العمل خیلی خوب بود. جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی درباره نزدن گل های بیشتر تصریح کرد: می توانستیم گل سوم را هم بزنیم‌ در چنین دیدارهایی گل سوم مهم است و بازی راحت تر می شد ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم هم بازی را کنترل کردیم.

یحیی درباره احتمال بالای صعود از گروه E تاکید کرد: گروه ما یکی از سخت ترین گروه هاست و باید برای بازی بعدی خودمان را آماده کنیم. در آب و هوای گوا واقعا بازی کردن سخت است اما بازیکنان تیم با تمرکز کارشان را انجام می دهند.