۰ نفر

پرسپولیس صدرنشین در شبِ نخست

۲۶ فروردین ۱۴۰۰، ۰:۱۵
کد خبر: 520629
 پرسپولیس صدرنشین در شبِ نخست

دیدار تیم‌های گوای هند و الریان قطر در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برنده نداشت تا با این تساوی پرسپولیس در صدر گروه E باقی بماند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، پس از اینکه پرسپولیس در نخستین دیدار این گروه  الوحده امارات را با یک گل شکست داد، بازیکنان گوای هند میزبان این رقابت ها مقابل الریان قطر به میدان رفتند و در این دیدار که موقعیت آنچنانی بر روی دروازه ها ایجاد نشد به تساوی بدون گل دست یافتند.

«خوان فراندو» سرمربی اسپانیایی گوای هند؛ دیریج سینگ، سن سون پریرا، ایوان گونزالز، جمیز دوناچی، جورج کورتیز، براندون فرناندز، الکساندر رومیرو، سیرتون فرناندز، ادو بدیا، گلن مارتینز و اشانپاندیتا را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داد.

«لوران بلان» سرمربی فرانسوی الریان قطر نیز از فهد یونس، محمد ال علاءالدین، شجاع خلیل زاده، فرانک کوم، دامی ترائوره، خالد مفتح، یاسین براهیمی، عبدالعزیر حاتم، ابراهیم عبد الحلیم، نایف الحد حریم و یوهان بولی استفاده کرد.

 در بیشتر دقایق این دیدار توپ در مرکز میدان و بین هافبک های ۲ تیم درجریان بود و براساس آمار بازیکنان ۲ تیم در تصاحب آن تقریبا سهم برابری داشتند البته تعداد دفعاتی که بازیکنان الریان به دروازه گوا نزدیک شدند بیش از حریف بود.

نیمه دوم بازی با سرعت بیشتری از سوی بازیکنان ۲ تیم پی گیری شد اما همچنان تعداد حملات الریان بیش از گوا بود.

دفاع منطقی بازیکنان میزبان که در این نیمه نیز بیشتر چشم به ضد حملات داشتند فرصت های گلزنی را از بازیکنان الریان گرفته و آنان را ناکام گذاشت.

تغییراتی که بلان در ترکیب تیمش ایجاد کرد نیز راه به جایی نبرد و بازیکنانش نتوانستند در این نیمه نیز به گل دست یابند.

«شجاع خلیل زاده» ملی پوش ایرانی الریان که از ابتدا در ترکیب تیمش بود در لحظات پایانی این دیدار در محوطه جریمه گوا فرصتی  برای گلزنی یافت اما ضربه سر این بازیکن در چارچوب نبود و به بیرون رفت.

داور در این دیدار، سه کارت زرد به بازیکنان گوا و سه کارت زرد نیز به بازیکنان الریان نشان داد و آنان را جریمه کرد.

در گروه E تیم‌های پرسپولیس، الوحده امارات، گواهند و الریان قطر قرار دارند.

تیم پرسپولیس در نخستین دیدار این گروه  تیم الوحده امارات را با نتیجه یک بر صفرمغلوب کرد. تنها گل سرخپوشان دراین دیدار را «سیدجلال حسینی» به ثمر رساند و برتری تیمش را رقم زد.

فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از امروز چهارشنبه ( ۲۵ فروردین ماه) در حالی آغاز شد که ایران تنها کشور غرب آسیایی است که چهار نماینده در این رقابت‌ها دارد.

تیم‌های تراکتور، استقلال تهران، فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران به ترتیب در گروه‌های دوم تا پنجم قراردارند و برای صعود از این گروه‌ها با رقبای خود دیدار می‌کنند.​