۰ نفر

رونالدو مایه عبرت مسی!

۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰:۰۱
کد خبر: 514228
رونالدو مایه عبرت مسی!

شرایط کنونی مهاجم یوونتوس می‌تواند هشداری برای ستاره بارسلونا در رابطه با آینده‌اش باشد.

به گزارش آس، کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۸ رئال مادرید را ترک کرد. این اتفاق پس از فتح چهارمین لیگ قهرمانان اروپا (سومین قهرمانی پیاپی) رخ داد. ستاره پرتغالی پس از بازی در ورزشگاه المپیک کی‌یف گفت: "حضور در رئال مادرید زیبا بود. تا چند روز دیگر پاسخ هواداران را خواهم داد، آن هایی که همیشه در کنارم بودند." کمتر کسی تصور می کرد آن پیام خداحافظی باشد اما در نهایت CR۷ پس از ۹ سال حضور در رئال مادرید اعلام کرد از این تیم جدا می شود. یوونتوس تیم انتخابی اش بود و می خواست در تورین به تاریخ سازی اش ادامه دهد و شاید شادی که در مادرید از دست داده بود را دوباره پیدا کند. با این حال در یوونتوس بیشتر از او انتقاد شد تا به آمار فوق العاده اش توجه شود. کریستیانو در ۱۲۱ بازیی ۹۲ گل به ثمر رساند و ۲۲ پاس گل داد. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، انتقاد از رونالدو به خاطر شکست های پیاپی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا بود. دلیل اصلی امضای قرارداد با ستاره پرتغالی فتح دوباره این رقابت ها بود، اتفاقی که از سال ۱۹۹۶ برای بانوی پیر رخ نداده است. یک سال از قرارداد این بازیکن با یوونتوس باقی مانده اما کاملا مشخص است که دوران مهاجم پرتغالی در ایتالیا به پایان رسیده است و او می خواهد به رئال مادرید برگردد. تجربه کریستیانو می تواند به درد لیونل مسی بخورد. مهاجم بارسلونا با ابراز علاقه باشگاه هایی همچون پاری‌سن ژرمن و منچسترسیتی روبرو شده است و می تواند نوکمپ را ترک کند تا در لیگ یک فرانسه یا لیگ برتر انگلیس بازی کند. با این حال اگر انعکاس تصویر رونالدو را ببیند شاید از تصمیمش صرف نظر کند. ممکن است او با ترک باشگاه ابدی اش مانند ستاره پرتغالی دچار مشکل شود. قطعا مسی هیچ باشگاهی را پیدا نخواهد کرد که مانند بارسلونا از او حمایت کند. 

اگر رونالدو مثال کافی نباشد می تواند به نیمار نگاه کند که تنها چند ماه پس از حضور در پاریس حسرت دورانش را در بارسلونا خورد و تمام تلاش خود را کرد تا به اسپانیا برگردد. مسی برای آبی اناری ها همه چیز است و محور باشگاه است. به همین خاطر هرگز تیمی مانند بارسا پیدا نخواهد کرد. هر بازی برای او مانند یک امتحان خواهد بود و شاید در ۳۳ سالگی تحمل انتقادها در زمین را نداشته باشد.