۰ نفر

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران؛

هیچ یک از نامزدها توانمندی کامل مدیریت فدراسیون فوتبال را ندارند

۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۲:۱۵
کد خبر: 509525
هیچ یک از نامزدها توانمندی کامل مدیریت فدراسیون فوتبال را ندارند

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ایران شبیه به میوه پوسیده‌ای شده که نیاز به ترمیم از ریشه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: فارغ از انتخاب هر فردی برای حضور در مقام ریاست این فدراسیون باید برگزاری انتخابات را به فال نیک گرفت. من فکر می‌کنم این انتخابات نه تنها برای فوتبال ایران بلکه برای کشورهای همسایه نیز حائز اهمیت است.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: فوتبال ایران یکی از قطب‌های قاره کهن است. رییس جدید فدراسیون باید کرسی‌های بین المللی زیادی را کسب کند. وقتی تیمی مثل ایران همواره در سطح اول آسیاست باید در مدیریت کلان آن نیز تأثیرگذار باشد.

وی راجع به نحوه مدیریت رؤسای قبلی فدراسیون تصریح کرد: عملکرد مدیریت فدراسیون فوتبال در یک دهه اخیر بسیار ضعیف بود. حق ورزش ایران نبود که خیلی راحت با تصمیمات سخیف و زشت خودشان آبروی فوتبالی را ببرند. فوتبال ایران شبیه به میوه پوسیده‌ای شده که نیاز به ترمیم از ریشه دارد. دیگر فرصتی برای تکرار اشتباهات قبلی نیست. مدیر جدید باید افکار خود را معطوف به اساس فوتبال ایران کند.

ذوالفقارنسب در پایان خاطرنشان کرد: نامزدی را نمی بینم که توانمندی کامل برای هدایت تیم ملی در عرصه بین المللی داشته باشد. هیچیک از این افراد نمی‌توانند اجماع قوی در اداره فدراسیون فوتبال ایجاد کنند. متأسفانه نوع نگاه به فوتبال تنها مختص ورزش یا سیاست یا اقتصاد نیست. باید تمام جوانب در نظر گرفته شود تا بهترین خروجی را داشته باشد.