۰ نفر

شوکی که موتور منشا را روشن کرد +عکس

۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۱۴
کد خبر: 505881
شوکی که موتور منشا را روشن کرد +عکس

مهاجم گل گهر در روزی که به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد، بعد از مدت ها گلزنی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، گادوین منشا، شروعی رویایی در لیگ بیستم داشت. او در ۷ بازی ابتدایی فصل ۹ گل برای تیمش به ثمر رسانده و با اقتدار در صدر جدول گلزنان قرار گرفت. اوج کار این مهاجم، هت تریک مقابل شهرخودرو در هفته هفتم بود. بعد از این هت تریک اما همه چیز برای منشا تغییر کرد و شاهد افت فاحش او در گلزنی بودیم.

منشا از هفته هشتم تا چهاردهم گلی به ثمر نرساند و این در حالی بود که رقیب مستقیمش در جدول گلزنان یعنی سجاد شهباززاده، بازی به بازی در حال بیشتر کردن تعداد گل های خود بود. منشا بعد از ۶ تلاش ناموفق در ۶ هفته متوالی در بازی مقابل نساجی نیمکت نشین شد.

13

نیمکت نشینی منشا در این فصل اتفاقی بود که برای اولین بار رخ داد. امیر قلعه نویی که در ۱۳ بازی اخیر تیمش در نیم فصل اول همواره منشا را در ترکیب اصلی قرار داده بود، در آستانه بازی حساس مقابل پرسپولیس، این بازیکن را نیمکت نشین کرد. نیمکت نشینی که یک شوک مثبت به منشا بود و باعث شد این بازیکن بعد از مدت ها به خود آمده و گلزنی کند.

قلعه نویی در دقیقه ۵۳ بازی منشا را به جای رضا محمود آبادی وارد زمین کرد و این بازیکن موفق شد در واپسین لحظات بازی و در حالی که تنها ۳ دقیقه به پایان کار مانده بود، دروازه نساجی را باز کرده و ضمن شکستن طلسم طولانی مدت خود، سه امتیازی شیرین را برای تیمش در این دیدار خارج از خانه به ارمغان بیاورد.