۰ نفر

کنفدراسیون فوتبال آسیا موافقت کرد؛

حضور ۱۰هزار تماشاگر در فینال لیگ قهرمانان آسیا

۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۵۲
کد خبر: 490517
حضور ۱۰هزار تماشاگر در فینال لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان در حضور تماشاگران موافقت کرد تا پس از مدت ها یک رویداد ورزشی در قاره کهن با حضور علاقمندان برگزار شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، دیدار فینال رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۵:۳۰ روز یکشنبه هفته پیش رو بین تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر برگزار خواهد شد.

در حالی که از هفته گذشته خبرهایی مبنی بر احتمال برگزاری این دیدار با حضور تماشاگران مطرح شده بود، شامگاه چهارشنبه کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً اعلام کرد بازی فینال با حضور ۱۰ هزار تماشاگر برگزار خواهد شد.

طبق آخرین جزئیات بررسی شده، قرار است ۱۰ هزار تماشاگر در استادیوم حاضر شوند که هزار بلیت به هواداران پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی (هر تیم ۵۰۰ بلیت) اختصاص دارد. همچنین ۹ هزار بلیت دیگر نیز برای ساکنان غیر ایرانی و غیر کره‌ای خواهد بود تا فرصت تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند.

البته طبق آخرین خبر به دلیل کمبود وقت، فقط ۱۵۰ ایرانی پیش از موعد اعلام شده موفق به ثبت نام شده‌اند.

تمام ۱۰ هزار تماشاگری که وارد استادیوم خواهند شد، باید تست COVID-۱۹ را انجام دهند و در صورت پاسخ منفی کرونا، حق حضور در استادیوم را خواهند داشت.

قرار است ۱۰ هزار ماکت هواداران دو تیم هم روی صندلی‌ها قرار بگیرد که پیش از این فراخوان آن از سوی AFC اعلام شده بود و هواداران ایرانی و کره‌ای تصاویر خود را برای حضور در استادیوم ارسال کرده‌اند.