۰ نفر

دولت مشخص کرد؛

بودجه وزارت ورزش در لایحه ۱۴۰۰

۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۹
کد خبر: 486719
بودجه وزارت ورزش در لایحه ۱۴۰۰

در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، مجموع بودجه وزارت ورزش و جوانان در بخش جاری و عمرانی معادل یک هزار و ۴۸۱ میلیارد و ۱۵۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برآورد شد که البته نیازمند تصویب در مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، بر اساس لایحه بودجه سال آینده مجموع بودجه وزارت ورزش و جوانان در بخش جاری و عمرانی معادل یک هزار و ۴۸۱ میلیارد و ۱۵۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برآورد شد؛ بر اساس این لایحه، بودجه جاری وزارت ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۰ معادل یک هزار و ۱۳۴ میلیارد و ۵۵۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و بودجه عمرانی این وزارتخانه در سال آینده معادل ۳۴۶ میلیارد و ۶۰۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

برآورد صورت گرفته از سوی دولت جمعا حاکی از بودجه یک هزار و ۴۸۱ میلیارد و ۱۵۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی وزارت ورزش و جوانان در بخش جاری و عمرانی است که البته نیازمند تصویب در مجلس شورای اسلامی خواهد بود و رقم دقیق آن پس از تصویب لایحه و تبدیل آن به قانون مشخص می‌شود.

این درحالی است که در سال ۹۹ میزان بودجه مصوب سال گذشته وزارت ورزش و جوانان در بخش جاری معادل ۷۸۱ میلیارد و ۹۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود، همچنین بودجه عمرانی این وزارتخانه ۲۶۰ میلیارد و ۹۸۴ میلیون تومان مصوب شد تا بودجه وزارت ورزش و جوانان در سال ۱۳۹۹ معادل یک هزار و ۴۲ میلیارد و ۹۰۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شود.