۰ نفر

سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس:

باید پول برانکو را قانونی پرداخت کنیم

۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۲۰:۱۲
کد خبر: 473443
باید پول برانکو را قانونی پرداخت کنیم

سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس گفت: بهترین راه انتقال پول از مسیر قانونی است و ما در تلاش هستیم از طریق مجاری قانونی که وزارت خارجه است مطالبات برانکو را پرداخت کنیم.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «مهدی رسول‌پناه» امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران درباره پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ‌، اظهار داشت: بهترین راه انتقال پول از مسیر قانونی است و ما در تلاش هستیم  از طریق مجاری قانونی که وزارت خارجه است مطالبات برانکو را پرداخت کنیم چرا که مبلغ سنگینی است و مخاطرات خاص خودش را دارد.

وی افزود: برخی‌ها پیشنهاداتی را دادند که از تهران می‌تواین این پول را پرداخت کنیم، از این موضوع باخبر هستیم اما کار مزد دارد اما بهترین و مطمئن‌ترین مسیر همان‌طوری که گفتم مسیر قانونی است.

رسول‌پناه  در پاسخ به این پرسش که محمد نادری در پرسپولیس می‌ماند یا خیر اعلام کرد: چند بار محمد نادری تماس گرفتیم تا با حضور در باشگاه پرسپولیس برای ادامه حضور با پیراهن پرسپولیس به مذاکره بپردازیم و منتظر این بازیکن هستیم تا به صورت مستقیم حرف بزنیم.

سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: امروز بخشی از طلب بشار رسن را پرداخت کردیم و منتظر هستیم او به تهران بازگردد.

نشریه استاد الدوحه قطر در خبری از جدایی «بشار رسن» از پرسپولیس و پیوستن به القطر دوحه پیوسته است.

وی تاکید کرد: تمرکز خود را بر روی برانکو گذاشته‌ایم تا مشکل وی را حل کنیم. شکایت این مربی مربوط به سال ۹۷ است. با دلار ۳ هزار تومانی این مبلغ پرداخت نشد و حالا باید با دلار ۳۰ هزار تومانی این پول را بدهیم. در حال حاضر یک موجی ایجاد شده است و همه  در حال موج سواری کنند. به هواداران پرسپولیس می‌گویم هیچ کسی کمکی نکرده است و اگر فردی کمکی کرده بگوید من این کار را انجام داده‌ام.

رسول‌پناه در پایان گفت: ما وظیفه دارم پول برانکو را بدهیم چرا که دغدغه هواداران است. این کار را انجام می‌دهیم تا هواداران عزیز پرسپولیس با خیالی آسوده به فکر حمایت از تیم محوبشان باشند.

پیش از این، مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه وکیل برانکو اعلام کرده امروز (یکشنبه) آخرین مهلت پرداخت مطالبات این مربی است، خاطرنشان کرد: من این مسائل را از رسانه‌ها خواندم اما فیفا هیچ چیزی به ما اعلام نکرده است.

حسینی اضافه کرد: رای بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی روز ۲۲ شهریورماه به ما ابلاغ شد و با توجه به مهلت۳۰ روزه این فرصت ۲۱ شهریورماه به پایان رسید. این پول ۲۲ شهریور پرداخت نشد و پنجره بسته شد اما وقتی پول پرداخت شود پنجره باز می‌شود.​