۰ نفر

عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتبال:

مدیران استقلال ایمیل استراماچونی را منتشر کنند

۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۰۶
کد خبر: 466435
مدیران استقلال ایمیل استراماچونی را منتشر کنند

عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتبال معتقد است که مدیران باشگاه استقلال برنامه داشتند که فرهاد مجیدی در تیم فوتبال این باشگاه موفق نباشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، صادق درودگر درباره بازگشت آندره‌آ استراماچونی به تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: حق هواداران است که به آنها راست بگوییم. مدیرعامل باشگاه استقلال، اخبار را به صورت کامل به هواداران ارائه بدهد و آن زمان که به اروپا رفت هم خبر یا عکسی از این سفر منتشر نشد. فقط شنیدیم دو بار پول دادند که در نهایت هم استراماچونی نیامد. در روزهای اخیر این را از رسانه‌های ایتالیایی هم شنیدیم. بهتر است مدیران استقلال، ایمیلی را که استراماچونی به باشگاه زده منتشر کنند و به مردم راست بگویند. به قول حافظ "خوش بود گر محک تجربه آید به میان، تا سیه روی شود هر که در او غش باشد".

عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتبال درباره احتمال هماهنگی سعادتمند با وزیر ورزش و جوانان گفت: هر کسی که مدارکی در اختیار داشته باشد، نیاز به شلوغ کردن ندارد. استقلال با فرهاد مجیدی دو نایب‌قهرمانی به دست آورد اما شب فینال جام حذفی خبر می‌دهند مدیرعامل استقلال در اروپا با استراماچونی مذاکره می‌کند. در این شرایط اعضای تیم امیدی به آینده و انگیزه‌ای برای بازی کردن دارند؟ برنامه این بوده که مجیدی موفق نباشد. آیا کسی با 40 سال سابقه مدیریت در ورزش، بازتاب عملکردش را نمی‌بیند؟

درودگر با بیان اینکه اگر استراماچونی به ایران بازگردد، برای پیشواز به فرودگاه می‌رود و وکیلش می‌شود، تصریح کرد: من از طرف هیئت‌رئیسه صحبت نمی‌کنم و بر اساس مطالعه تصمیم گرفتند. بیش از 80 پرونده با مبلغ 45 میلیون یورو در فیفا از فوتبال ایران موجود است. استراماچونی گفته زمانی مذاکره می‌کنم که یک میلیون و 600 هزار یورو به پرداخت شود و سپس وزیر ورزش نامه بدهد که قانون عدم حضور مربیان خارجی در ایران لغو می‌شود؛ یعنی خودش را در حد وزیر ورزش دیده است و من این را از جایی معتبر شنیدم.

وی که با برنامه «آفساید» رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه خاطرنشان کرد: بعد نماینده استراماچونی به قطر می‌آید و با قیمت جدید با باشگاه استقلال مذاکره می‌کند. من ادعا می‌کنم این ایمیل وجود دارد و اگر درست نیست، ایمیل ناقض بیاورید. هواداران سرمایه باشگاه هستند و باید به آنها احترام بگذاریم. نباید این هواداران را بازی دهیم و وقتی آنها به من پیام بد بدهند، 70 درصد روی خودشان تأثیر می‌گذارد. مدیران استقلال همه این پیام‌ها و ایمیل‌ها را منتشر کنند. متأسفانه می‌خواهیم پشت هواداران پنهان شویم و باید واقعیات را به آنها بگوییم.