۰ نفر

سعادتمند: هر کاری توانستم برای موفقیت استقلال انجام دادم

۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱:۴۸
کد خبر: 463672
سعادتمند: هر کاری توانستم برای موفقیت استقلال انجام دادم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من هر کاری توانستم برای موفقیت استقلال انجام دادم و باز هم برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، احمد سعادتمند در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: یک خانواده بزرگ به نام استقلال هستیم و در جام حذفی هم پرافتخارترین تیم هستیم. در خانواده بزرگ استقلال همه در کنار هم هستیم و امیدوارم در فینال جام حذفی دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: فرهاد مجیدی با قدرت روی نیمکت استقلال است. امروز او را دعوت کردم اما او پیگیر کارهای تیم بود. هیات مدیره من را موظف کرد تا پرونده استراماچونی را از فیفا خارج کنم. زمان این سفر دست ما نبود. مذاکرات ما با استرا همچنان ادامه دارد.

وی در مورد بازگشت استراماچونی و مذاکرات او برای بازگشت این مربی اضافه کرد: در نشستی که در ایتالیا داشتیم، طرفین مذاکره تاکید داشتند که خبری از جلسات خارج نشود. این صحبت‌های رسانه‌های ایتالیایی گمانه‌زنی است.

سعادتمند اضافه کرد: امروز هم صحبت از دونادونی و مربیان داخلی شد. من در ایران با هیچ مربی‌ای صحبت نکردم و تنها سفرم به خواست هیات مدیره بود. بیشتر مذاکرات ما روی توافق نامه بوده و در این کار هم موفق بودیم.

وی گفت: اخبار صحیح و درستی را شاهد نبودیم. ما روز پنجشنبه فینال بزرگی را داریم. هر چه به این موضوع بیشتر بپردازیم حاشیه برای تیم خودمان است. ما به دنبال موفقیت در جام حذفی هستیم.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: مجیدی یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و فهرست را به کنفدراسیون فوتبال آسیا هم ارسال کردیم. ما با مجیدی ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: استقلال پر افتخارترین تیم ایرانی در آسیا و جام حذفی است. استقلال باید همیشه در اوج باشد. نگاه ما حرفه‌ای است و باید همیشه استقلال در صدر باشد.

وی اضافه کرد: با برخی بازیکنان برای تمدید قرارداد صحبت کردیم که بازیکنان گفتند بعد از جام حذفی این کار صورت بگیرد. در مورد بازیکنان جدید هم رفتار حرفه‌ای انجام دادیم و باید لیگ تمام می‌شد. به دنبال حفظ شاکله تیم هستیم. قرارداد روزبه چشمی، علی کریمی، محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی هم در آستانه تمدید است. قایدی را هم فعلا نیاز داریم.

وی گفت: فهرستی را از مجیدی نگرفتیم. سازمان لیگ جذب بازیکن خارجی را ممنوع کرده و ما کمبود بازیکن داریم. رقم درخواستی بازیکنان هم نجومی است و هضم آن رقم‌ها برای من سخت است. بازیکنان هم قراردادشان را با نرخ ارز معادل می‌کنند. باشگاه هم با مشکلات زیادی مواجه است. همه منابع درآمدی باشگاه‌ها بسته است. ما رقم‌های ۱۰ ،۱۲ و ۱۵ میلیاردی از بازیکنان برای یک فصل شنیدیم.

وی در مورد اینکه مذاکره‌  با بازیکنان جدید طبق فهرست چه کسی صورت گرفته، افزود: زمان برای گرفتن فهرست و قرارداد بستن نداشتیم. تیم ما کامل است و خیلی نیاز بازیکن نداریم. بر اساس آنالیز از لیگ برتر، صحبت با پیشکسوتان و صحبت شفاهی با کادر فنی با بازیکنان جدید صحبتی داشتیم. اگر لیگ گذشته را بررسی کنیم بازیکنان  شاخص معلوم هستند.

وی در مورد ادامه همکاری با فرهاد مجیدی اضافه کرد: در جام حذفی و لیگ قهرمانان  آسیا به دنبال حفظ جایگاه باشگاه استقلال هستیم.

سعادتمند در مورد قانون منع استفاده از بازیکن خارجی گفت: باید افرادی که قرارداد بد بسته‌اند مجازات شوند نه اینکه صورت مساله پاک شود.

وی در مورد صحبت‌های فرهاد مجیدی که گفته تا زمانی که او در استقلال است، بعد  از فینال جام حذفی این باشگاه را ترک می‌کند،  اضافه کرد: ما همه تلاشمان را برای استقلال کردیم  و همیشه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. تنها هدف موفقیت استقلال است. الان هم در آستانه کسب موفقیت بزرگی هستیم و نباید به اتفاقات حاشیه‌ای دامن زده شود.