۰ نفر

در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال مطرح شد

سرنوشت فرهاد مجیدی چه می‌شود؟

۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۵۶
کد خبر: 463627
سرنوشت فرهاد مجیدی چه می‌شود؟

نشست هیات مدیره باشگاه استقلال امروز (دوشنبه) در شرایطی برگزار شد که مهم‌ترین موضوع مطرح شده قهرمانی در جام حذفی بود و سرنوشت فرهاد مجیدی به پایان بازی با تراکتور موکول شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «احمد سعادتمند» درباره سفر پر حاشیه خود به ایتالیا و مذاکره با آندره‌آ استراماچونی گزارشی را در اختیار مدیران ارشد استقلال قرار داد.

یکی دیگر از موضوعات نشست هیات مدیره باشگاه استقلال بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بود که قرار بر این شد ظرف سریع‌ترین زمان ممکن طلب «بویان نایدنوف» پرداخت شود تا مشکل آبی‌پوشان حل شود.

صحبت‌های جنجالی فرهاد مجیدی در پست اینستاگرامی‌اش و اتهاماتی که به مدیران استقلال زده بود در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جذب بازیکن و تمدید  قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده است موضوع مهم دیگر مدیران ارشد بود و همگی آنها اعتقاد داشتند استقلال باید نسبت به سال‌های گذشته کمترین خروجی را داشته باشد.

اعضای هیات مدیره استقلال ضمن تقدیر از عملکرد بازیکنان و مربیان استقلال در راه کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر و رسیدن به فینال جام حذفی اظهار امیدواری کردند آبی‌پوشان با پیروزی مقابل تراکتور جام را به دست آورند.