۰ نفر

وکیل فدراسیون فوتبال:

رای صادره در پرونده ویلموتس قطعی نیست

۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۳۱
کد خبر: 460609
رای صادره در پرونده ویلموتس قطعی نیست

یکی از وکلای فدراسیون فوتبال ایران گفت: رای صادر شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال قطعی نیست و قرار نیست فدراسیون فوتبال همین فردا تمام پول این مربی را پرداخت کند. پیگیر این پرونده از طریق دادگاه عالی ورزش (کاس) هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، علی ملیح‌زاده یکی از وکلای فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت مارک ویلموتس در مورد محکوم شدن فدراسیون فوتبال ایران در دادگاه فیفا اظهار داشت: حدود ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه) به ما ابلاغ شد که رای اولیه به مبلغ ۶.۱ میلیون یورو فدراسیون فوتبال ایران محکوم شد اما نکته حائز اهمیت این است این رای قطعی انیست.

وی افزود: این رای ۲۱ روز پس از ارائه گراند رای (مشروح رای)، قابل تجدید نظر است و قرار نیست که فدراسیون فوتبال ایران همین فردا این پول را به ویلموتس پرداخت کرده یا این محکومیت قطعی و اجتناب ناپذیر باشد. این پرونده در دادگاه عالی ورزش هم رسیدگی خواهد شد و به طور حتم دادگاه CAS خیلی منصف‌تر از دادگاه فیفا است.

وکیل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: از منظر حقوقی و به دور از احساسات می‌گویم که احتمال نقض رای در دادگاه عالی ورزش وجود دارد چرا که در آنجا ما از وضعیت رسیدگی پنل سه نفره و «جلسه استماع» بهره‌مند خواهیم بود. چنانچه این رای به نفع ما می‌آمد، نباید هیجان زده می شدیم و الان هم نباید ناامید شویم.

وکیل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: خیلی امیدوارم به نقض رای هستیم زیرا این رای تنها توسط یک نفر بر حسب تفکر قبلی که بیشتر به نفع بازیکن یا مربی رای می‌دهند، صادر شده و این خود یک ایراد بزرگ است. از طرفی تعداد بی‌شماری پرونده و آرایی وجود دارد که شورای حل اختلاف آن را نقض کرده است و این بار هم امیدواریم تا این رای نقض شود.