۰ نفر

کرونا قیمت فوتبالیست‌ها را هم ارزان کرد!

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۳۲
کد خبر: 437495
کرونا قیمت فوتبالیست‌ها را هم ارزان کرد!

قیمت دو ستاره گران‌قیمت پاری سن ژرمن به خاطر ویروس کرونا بیش‌تر از ۲۰ درصد پایین آمده است که این خبر خوبی برای بارسلونا و رئال مادرید است که مشتری جدی این دو بازیکن هستند.

به گزارش اسپورت، موسسه انگلیسی KPMG  که مربوط به تحلیل مالی در فوتبال است اعلام کرد که قیمت ام باپه و نیمار به خاطر ویروس کرونا بیش از ۲۰ درصد در بازار نقل و انتقالات پایین خواهد آمد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، خبرگزاری اروپا پرس به نقل از  این موسسه نوشت: بدون شک ویروس کرونا روی قیمت بازیکنان در بازار نقل و انتقالات تاثیر خواهد گذاشت و باعث می‌شود تا بازیکنان با رقم‌های پایین‌تری در معرض خرید و فروش قرار گیرند.

طبق اعلام این موسسه رقم فروش ام‌باپه تا قبل از شیوع ویروس کرونا ۲۲۵ میلیون یورو بود اما الان ۲۱ و نیم درصد پایین آمده است و رئال مادرید که جدی‌ترین مشتری او به شمار می‌آید می‌تواند تنها با پرداخت ۱۷۷ میلیون یورو این بازیکن را جذب کند.

ام‌باپه در سال ۲۰۱۷ با ۱۸۰ میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست و در حال از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان فوتبال اروپا است.

اما رقم نیمار هم که این روزها خبرهای زیادی درباره بازگشت او به بارسلونا به گوش می‌رسد به خاطر ویروس کرونا پایین‌تر از ام‌باپه شده است تا جایی که بارسلونا می‌تواند تنها با پرداخت ۱۳۷ میلیون یورو این بازیکن برزیلی را به نوکمپ برگرداند این درحالی است که در تابستان قبل پاری سن ژرمن رقمی به مراتب بالاتر از این را برای فروش نیمار به آبی اناری‌ها می‌خواست.

نیمار در فصل ۲۰۱۷ با ۲۲۲ میلیون یورو بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد اما در این تیم نتوانسته که انتظارات را برآورده کند و به نظر می‌رسد که دوست دارد به نوکمپ برگردد.