۰ نفر

مجوز برگزاری لیگ برتر صادر نشد

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۵۲
کد خبر: 436705
مجوز برگزاری لیگ برتر صادر نشد

در جلسه ستاد مبارزه با کرونا با وزیر ورزش حاضران برای صدور مجوز شروع تمرینات تیم‌های فوتبال به نتیجه نرسیدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، اعضای ستاد مقابله با کرونا در ورزش بعد از جلسه‌ای که صبح امروز برگزار کردند، از ساعت ۱۵ به دیدار مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان رفتند تا نظرات او و معاونینش را نیز درباره از سرگیری فعالیت‌ها و اماکن ورزشی بگیرند.

در این جلسه درباره مسائل مختلفی بحث و تبادل نظر شد که مهم‌ترین آن‌ها پیرامون ادامه لیگ برتر فوتبال بود. از آن‌هایی که ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هم نظر مساعدی روی شروع تمرینات تیم‌های لیگ برتری و در نهایت مسابقات فوتبال نداشت، در جلسه با وزیر ورزش نیز تصمیم جدیدی درباره شروع رقابت‌های فوتبال گرفته نشد تا ادامه مسابقات لیگ همچنان به تعویق بیفتد.

قرار است طی روزهای آینده بار دیگر ستاد مبارزه با کرونا جلسه‌ای را تشکیل بدهد تا درباره موضوعات مربوط به لیگ برتر فوتبال و احتمال بازگشایی دوباره این رقابت‌ها تصمیم گیری کند. اما چیزی که مسلم است تیم‌های لیگ برتری همچنان حق شروع تمرینات را ندارند و با این تفاسیر ادامه رقابت‌ها از اوایل خردادماه نیز امکان‌پذیر نیست.

البته قرار است روز ۲۰ اردیبهشت‌ماه جلسه دیگری با حضور اعضای ستاد کرونا در ورزش برگزار شود تا با بررسی همه جوانب درباره گستردگی ویروس کرونا بار دیگر درباره برگزاری یا ادامه تعطیلی مسابقات فوتبال تصمیم گرفته شود.

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در پایان جلسه با ستاد مبارزه با کرونا با بیان اینکه تصمیم گیری پیرامون رقابت‌های ورزشی از جمله لیگ برتر فوتبال فعلا امکانپذیر نیست، تصریح کرد: در خصوص فوتبال بصورت ویژه با دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مفصل صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که این امکان در حال حاضر وجود ندارد که زمان شروع لیگ برتر را اعلام کنیم و تصمیم گیری در این خصوص به زمان بین ٢٠ تا ٢٥ اردیبهشت ماه موکول می‌شود و هیچ مسئولی در شرایط کنونی با توجه به وضعیت غیر قابل پیش بینی ویروس کرونا، نمی‌تواند زمان اغاز مسابقات را اعلام کند.