۰ نفر

مکالمات خصوصی ستاره فوتبال لو رفت +عکس

۸ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۱۷
کد خبر: 420435
مکالمات خصوصی ستاره فوتبال لو رفت +عکس

یک هکر با حمله به ایمیل «پپ گواردیولا» و دسترسی به ایمیل‌های شخصی وی، به اخاذی متهم شد.

براساس گزارش دیلی استار، سرمربی باشگاه منچسترسیتی هدف یک حمله سایبری قرار گرفت و متهم، به تلاش برای اخاذی ۱۰۰ هزار پوندی از وی و تهدید به فروش ایمیل‌های شخصی این سرمربی اسپانیایی متهم شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، این هکر که گفته است نفوذ به ایمیل گواردیولا راحت‌ترین کاری بوده که وی تاکنون انجام داده، علاوه بر دسترسی به جزئیات شخصی بسیاری از بازیکنان، به اطلاعات محرمانه مذاکرات نقل و انتقالاتی نیز دست یافته است.

پپ گواردیولا

وی مدعی است که از طریق گوشی همراه گواردیولا به حساب کاربری وی نفوذ کرده و ایمیل‌های شخصی، جزئیات مربوط به بازیکنان و فهرست کلی شماره‌های موجود در گوشی همراه مرد اسپانیایی را دانلود کرده است.

این گزارش می‌افزاید که این هکر در ادامه از اطلاعاتی که به دست آورده به منظور استفاده برای اخاذی، اسکرین شات گرفته است.

به نظر برخی از ایمیل‌ها حاوی اطلاعاتی در خصوص نقل و انتقالات احتمالی سیتی بوده و در آن مکالمات رد و بدل شده با «متیس دی لیخت» و «سوکراتیس پاپاستاپولوس» به چشم می‌خورد.

علاوه بر این، هکر متهم مدعی است که به جزئیات تماس بازیکنانی همچون «جو هارت» و همچنین «وینسنت کمپانی» دسترسی پیدا کرده است.

در این گزارش اشاره شده است که این هکر تلاش داشته تا اطلاعاتی را که به چنگ آورده است، در ازای ۱۰۰ هزار پوند بفروشد و خواستار دریافت این مبلغ در قالب بیت کوین بوده است.