۰ نفر

شوخی رحمتی با کریم باقری

۸ اسفند ۱۳۹۸، ۲۰:۱۳
کد خبر: 420421
شوخی رحمتی با کریم باقری

دروازه‌بان تیم شهرخودرو پیش از مصاف تیمش مقابل پرسپولیس، با مربی سرخ‌پوشان برخورد جالبی داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در جریان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با پیروزی دو گله شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

طبق قرار قبلی این بازی بدون تماشاگر برگزار شد و بسیاری از خبرنگاران حاضر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خود را با ماسک و تجهیزات بهداشتی در ورزشگاه حاضر شده بودند. همچنین عوامل اجرایی استادیوم آزادی برای سلامتی خبرنگاران، دستکش و خدمات بهداشتی ارائه کردند.

پیش از آغاز این مسابقه، مربیان و اعضای فنی کادر پرسپولیس به سمت نیمکت شهرخودرو تا به آن‌ها خوش آمد بگویند، آن‌ها مشت های خود را به یکدیگر زدند تا این گونه خوش و بش کردند.  در این بین مهدی رحمتی با اکثر مربیان پرسپولیس که نیم فصل گذشته در شهرخودرو فعالیت می‌کردند خوش و بش کرد و آن‌ها را به آغوش گرفت و وقتی کریم باقری بحث بیماری کرونا را مطرح کرد رحمتی به شوخی به او گفت: کرونا به مشهد نیامده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به استادیوم آزادی آمده تا این بازی از نزدیک تماشا کند.

با توجه بدون تماشاگر برگزار شدن این مسابقه امروز تعداد کمی از عوامل نیرو انتظامی برای تامین امنیت مسابقه به ورزشگاه آمدند.

صدای گوشزدهای سرمربی های دو تیم شهرخودرو و پرسپولیس به بازیکنان تیم شان با توجه به بدون تماشاگر بودن بازی به گوش می‌رسید.

دقیقه 25 علی علیپور  با محمدحسین مرادمند برخوردی داشت که  موجب شد مهاجم پرسپولیس احساس ناراحتی کند و به داور بازی به خاطر نحوه بازی حریف معترض شود.

در اواخر نیمه اول بعد از موقعیت شهرخودرو، احمد نوراللهی با یکی از بازیکنان سفید پوش مشهدی برخوردی داشت و احساس ناراحتی کرد.

بازی در نیمه اول زد و خورد زیادی داشت و بازیکنان با یکدیگر برخورد زیادی داشتند.

با سوت داور به نشانه پایان بازی، بازیکنان شهرخودرو و پرسپولیس بدون هیچ حاشیه خاصی زمین را ترک کردند و به رختکن رفتند.