۰ نفر

جزئیات لغو دیدار سپاهان - پرسپولیس

۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۵۲
کد خبر: 419269
جزئیات لغو دیدار سپاهان - پرسپولیس

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از قدیم هم طبق قانون هر تیمی که در مقابل حریف حاضر نشود سه بر صفر بازنده اعلام می‌شود، گفت: باید در این زمینه آیین نامه‌ هم بررسی شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، فریدون اصفهانیان در مورد لغو دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که قرار بود از ساعت 16 و 15 دقیقه عصر امروز به میزبانی اصفهان برگزار شود، اظهار داشت: در این زمینه باید باید کمیته مسابقات و کمیته انضباطی تصمیم‌گیری کند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در این زمینه باید کمیته مسابقات تشکیل جلسه داده و اعلام نظر کند.

وی در مورد اینکه نتیجه بازی آیا سه بر صفر اعلام می‌شود یا نه گفت: نمی‌شود همین جور در این زمینه نظر داد و باید جلسه تشکیل و دو تیم در این زمینه دفاعیات خود را ارائه و نظر ناظر بازی و داوران بررسی شود.

اصفهانیان با بیان اینکه از قدیم هم طبق قانون هر تیمی که در مقابل حریف حاضر نشود، سه بر صفر بازنده اعلام می‌شود، تصریح کرد: باید در این زمینه آیین‌نامه‌ هم بررسی شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در این زمینه نمی‌شود، اظهار نظر قطعی کرد، ادامه داد: در این مورد باید تصمیم کمیته مسابقات اجرا شود.

وی با بیان اینکه باید تمام جوانب این اتفاق بررسی شود، اظهار داشت: کسانی که در کمیته مسابقات حضور دارند باید در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه تصمیم فدراسیون فوتبال این است که همه مسابقات در راستای سلامتی مردم بدون تماشاگر برگزار شود، گفت: همه باید به تصمیمات احترام بگذاریم.

وی با بیان اینکه در این زمینه باید کمیته مسابقات، کمیته انضباطی و کمیته اخلاق نظر دهند، تصریح کرد: باید منتظر گزارشات ناظران بازی باشیم.