۰ نفر

شعبانی‌بهار: منتظر دریافت بودجه از وزارت ورزش هستیم

۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۳:۳۹
کد خبر: 414059
شعبانی‌بهار: منتظر دریافت بودجه از وزارت ورزش هستیم

رییس فدراسیون تیروکمان از اعزام تیم ملی ریکرو به کره خبر داد و گفت: برای آماده‌سازی بهتر تیم جهت کسب سهمیه در آلمان درصدد اعزام ملی‌پوشان ریکرو به کره هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا شعبانی‌بهار، افزود: برای آماده‌سازی بهتر تیم جهت شرکت در مسابقات جهانی آلمان که آخرین مرحله برای کسب سهمیه انفرادی و تیمی در رشته ریکرو است درصدد هستیم تیم قبل از آلمان در اردوی تدارکاتی کره‌جنوبی شرکت کند تا با آمادگی بهتری عازم آلمان شود.

وی همچنین از برگزاری رقابت‌های انتخابی برای تیم کامپوند خبر داد و گفت: رقابت‌های انتخابی تیم کامپوند برای تشکیل تیم ملی روز چهارشنبه ۱۶ بهمن در سایت تیروکمان برگزار می‌شود که البته به خاطر این که در سال کسب سهمیه المپیک قرار داریم هنوز زمان برپایی اردوی تیم ملی کامپوند مشخص نیست.

شعبانی‌بهار پیرامون این پرسش که با توجه به انتقادات صورت گرفته از کمانداران کامپوند مبنی بر تعطیلی اردوهای تیم ملی آیا برنامه‌ای برای این تیم تا پایان سال پیش بینی نشده است، اظهار کرد: با توجه به این که در سال کسب سهمیه المپیک قرار داریم فعلا اولویت اصلی ما آماده‌سازی تیم ریکرو است، البته این احتمال نیز وجود دارد که اگر بودجه لازم تامین شود شاید برای تیم کامپوند نیز اردو برگزار کنیم.

رییس فدراسیون تیروکمان در خصوص وضعیت بودجه این فدراسیون خاطرنشان کرد: تا به امروز بالای ۶۰ درصد بودجه خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کردیم اما چون وزارت اعلام کرده بود که به جز اعتبار سالیانه قرار است به فدراسیون‌های المپیکی بودجه ویژه‌ای تخصیص داده شود برای آماده‌سازی تیم ریکرو جهت کسب سهمیه تیمی در آلمان منتظر هستیم تا صد در صد بودجه خود را دریافت کنیم.

شعبانی‌بهار در پایان همچنین درباره وضعیت خوابگاه سایت تیروکمان اظهار کرد: ساخت خوابگاه در سایت تیروکمان در حال انجام است اما این که چه زمانی به اتمام برسد بستگی به تامین منابع مالی از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دارد که بودجه به موقع واریز شود. به هر صورت امیدواریم که ظرف شش ماه آینده کار ساخت خوابگاه تیروکمان به اتمام برسد.