۰ نفر

راز خیانت همسر فوتبالیست مشهور +عکس

۵ دی ۱۳۹۸، ۳:۰۴
کد خبر: 404806
راز خیانت همسر فوتبالیست مشهور +عکس

رسانه‌ها گزارش کردند که همسر فوتبالیست مشهور، در یک کلاب شبانه دیده شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، ریتای ۲۶ ساله جمعه گذشته در یک کلاب شبانه به نام «تاپ» دیده شده که در کنار آنتونی جاشوا نشسته و دقایقی را با او گذرانده است. به گفته یکی از کارکنان کلاب، زمانی که ریتا قصد خروج از آن محل را داشته به شکل تصادفی به جاشوا برخورد کرده و او نیز ریتا را به بخش ویژه‌ای که برای مهمانان VIP در نظر گرفته شده، دعوت کرد و آن دو دقایقی را خندان در کنار هم نشستند .

روزنامه سان بریتانیا گزارش کرد مالک کلاب که ریاض محرز و همسرش را می‌شناخت به آنتونی جاشوا گفته که این زن یک زن متاهل است و همسرش ریاض محرز فوتبالیست منچستر سیتی است. این موضوع سبب خجالت‌زده شدن بوکسور بریتانیایی شد و او پس از عذرخواهی، آن مکان را ترک کرد.

شاهدان عینی گفته‌اند که ریتا جوهال و آنتونی جاشوا را دیده‌اند که با دو خودروی متفاوت از آنجا رفته‌اند.

ماه گذشته نیز روزنامه میرور بریتانیا گزارش کرد که ریتا جوهال در روز ۲۳ آگوست به همراه «دیونتای ویلدر» بوکسور ۳۴ ساله آمریکایی در یک کلاب معروف در شهر منچستر دیده شده است. شاهدان گفته‌اند که این دو در طول شب در کنار هم خوش و خرم بوده‌اند. بسیاری از فوتبالیست‌های شهر منچستر به این کلاب می‌روند.

جوهال چند روز پس از گزارش میرور، تصویری از آن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «آنچه این روزنامه بریتانیایی منتشر کرد، حقیقت ندارد. همه آن دروغ و تهمت است.»

منچستر سیتی