۰ نفر

استراماچونی تکلیف را مشخص کند

۴ دی ۱۳۹۸، ۸:۳۷
کد خبر: 404579
استراماچونی تکلیف را مشخص کند

هافبک پیشین استقلال گفت: آندره استراماچونی باید هر چه زودتر در مورد بازگشتش به تهران تصمیم قطعی گرفته و تکلیف تیم را مشخص کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محسن یوسفی در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان قبل از تعطیلات لیگ سه بازی را پشت سر گذاشتند که متأسفانه ۵ امتیاز این سه دیدار را به خاطر اتفاقاتی که در این تیم رخ داده بود، از دست دادند و این موضوع نشان داد تیمی که سرمربی ندارد، نمی تواند عملکرد خوبی هم داشته باشد.

هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: مشکلات استقلال این روزها به مدیریت ضعیف این تیم برمی گردد اما بدتر از آن این است که یک جنگی بین استراماچونی و مسئولان باشگاه در حال شکل گرفتن است و این موضوع می تواند آبی پوشان را وارد یک بحران جدید کند که دودش فقط به چشم علاقه مندان استقلال برود.

یوسفی اظهار داشت: مسئولان باشگاه و سرمربی تیم باید مشکلات خود را در یک فضای کاملاً دوستانه حل کنند و اجازه ندهند این اتفاقات علنی ششود. عده ای همیشه دنبال حاشیه سازی هستند از آب گل آلود ماهی بگیرند. البته استراماچونی هم باید هرچه زودتر تکلیف را مشخص کند. آیا می خواهد به تهران بازگردد و یا همچنان به دنبال این است که منافع بیشتری برای خود به دست آورد. هواداران در این چند وقت او را به شدت حمایت کردند و حالا نوبت او است که جواب هواداران را با برگشت به استقلال و گرفتن نتایج خوب بدهد.

هافبک پیشین استقلال در مورد تعطیلات لیگ، گفت: با شرایطی که استقلال داشت، این تعطیلات به نفع این تیم شده است و کادر فنی می تواند تیم را از لحاظ بدنی و تاکتیکی به هماهنگی کامل رسانده تا همانند سه بازی آخر شاهد ضعف بدنی در بازیکنان نباشیم.

یوسفی در مورد انتخاب مدیرعامل جدید اظهار داشت: متأسفانه همانطور که تیم بدون سرمربی کارش را پیش می برد، باشگاه هم بدون مدیرعامل کار می کند. امیدوارم هرچه زودتر فردی که واقعاً دلسوز است و می خواهد مشکلات استقلال را برطرف کند، به عنوان مدیرعامل انتخاب شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران استقلال این روزها سختی های زیادی کشیدند. در سرما  و گرما و در بدترین شرایط کنار تیمشان بودند. از استراماچونی انتظار دارند که هرچه زودتر به تهران بازگشته و هدایت تیم را دوباره به عهده بگیرد و من از آنان می خواهم که هدفشان فقط موفقیت استقلال باشد و خود را وارد حاشیه هایی که به آنها ارتباط ندارد، نکنند.